Utskriftsløsninger på tre områder

Lars Haargard, markedssjef for OKI i nord-Europa håper på mange interessante samtaler under Sign&Print-messens tre dager. Foto: Pressebilde

Tilpasset og personlig er OKIs melodi på Sign & Print Scandinavia, 8.-10. februar, hvor de viser utskriftsløsninger for å lage etiketter, emballasje og transfertrykk.

OKI fortsetter sin reise etter den totale strategiske endringen de siste årene. Produsenten tilbyr nå kun utskriftsløsninger for grafisk orienterte bedrifter og for noen få utvalgte bransjer, for eksempel for hotell, detaljhandel og barnehager, ifølge Lars Haargard, markedssjef for OKI i Nord-Europa.
– I den grafiske sektoren satser vi på tre områder; etikettrykk, emballasjetrykk og transfertrykk. På alle tre områdene er personalisering, tilpasning og muligheten til å skrive ut i hvitt de viktigste parameterne. Og da er alle løsninger rimelige, så ROI ofte (return of investment) kan oppnås på 1-2 år.

«Rom for innovasjon»
Han forteller at målet på Sign & Print-messen er å inspirere besøkende til å tenke utenfor boksen.
– Vi vil vise eksempler på hvordan besøkende kan utvide sin virksomhet og tilby unike trykksaker uten store investeringer. Det vil være konkrete eksempler tilpasset den enkelte kunde og den besøkende. Vi ønsker å vise at det fortsatt er rom for innovasjon i en bransje fylt med erfarne og kompetente aktører.

OKIs pro 10-serie vises på Sign & Print Scandinavia, 8.–10. februar. Foto: Pressebilde

OKIs pro 10-serie, som skriver ut etiketter, enten det er enkeltetiketter eller opptil 500 eksemplarer, er en av flere maskinserier som demonstreres for messebesøkende.
– Konkrete utskriftsløsninger med fokus på personalisering og tilpasning på alle våre maskinvareplattformer er det vi skal vise frem på messen. I tillegg kommer nye samarbeidspartnere innen trykte medier.

Ønsker å møte bedrifter
Lars Hargaard håper og tror at den grafiske bransjen er klar for å komme til messen igjen:
– Så vi forventer mange samtaler med interessante bedrifter som ser etter nye forretningsområder som de kan tilby svensk næringsliv og privatkunder. Og kanskje møter vi noen nye forhandlere som hjelper oss med å tilby våre skrivere til den grafiske bransjen.

Sign & Print Scandinavia, 8.–10. februar, arrangert på Kistamässan i Stockholm. Alle besøkende og utstillere må fremvise vaksinasjonsbevis for å kunne delta på messen. Besøkende melder seg gratis på messen på messens nettsted.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Konica Minolta: Emballasjetrykk i korte serier

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Flaggskipet for arkmatet tonerproduksjon i store volumer og en kompakt inkjetprinter for printing på emballasje av bølgepapp «on demand» i korte serier. Begge disse vil bli demonstrert i Konica Minoltas utstilling på Sign & Print Scandinavia.

Publisert av: