Rollsroller: "To av våre mest kjente maskiner"

PUBLISERT: 10 februar 2022
OPPDATERT: 10 februar
David Ogenvall, områdesalgssjef hos Rollsroller. Foto: Pressefoto

To lamineringsbord i premiumsegmentet kommer til å stå i rampelyset hos Rollsroller under Sign&Print-messen, 5–7 april.

Rollsroller er en bedrift fra hjertet av Värmland, de produserer sine lamineringsbord i Karlstad, og leverer verden over.

Hvorfor skal man besøke dere?

– Det er vår stand man skal besøke om man vil se fordelene med å eie samt jobbe ved ett lamineringsbord. Vi kommer til å vise laminering og applisering på både større bannere og platematerialer, sier David Ogenvall, områdesalgssjef hos Rollsroller.

– Vi vil legge fokus på våre premiumprodukter, og stiller derfor ut to av våre mest kjente maskiner: Rollsroller Premium og Roll-X Professional.

Hvilke forventninger har du til messen?

– Vi har høye forventninger til messen. Sign&Print har alltid vært en god messe for oss. Men det vi ser mest fram til i år er å få tak i våre kunder igjen etter det siste året med restriksjoner og begrensede muligheter til fysiske møter og besøk.

Sign & Print Scandinavia, 5–7 april, arrangeres på Kistamässan i Stockholm. Besøkende melder seg gratis på messen på messens nettsted.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324