Canon har utvidet serviceprogrammet proCARE

Michele Tuscano, European Production Partner & LFG Direct Sales Director, Canon EMEA

Canon har utvidet serviceprogrammet proCARE slik at det nå dekker hele det grafiske storformatutvalget og er tilgjengelig for kunder over hele verden.

proCARE programmet er utviklet for kunder av skrivere i de prisbelønte Arizona- og Colorado-seriene. En av de store fordelene med programmet, er at det gir leverandører av utskriftstjenester og trykkerier mulighet til å maksimere oppetiden samtidig som de får full oversikt over kostnadene. Programmet omfatter support med kort responstid ute hos kundene og inkluderer deler, arbeid og reisetid, forebyggende vedlikehold og fjernsupport. Dette gir Canons kunder høy avkastning på investeringen, i tillegg til kontinuerlig produksjon uten stans med eksepsjonelt høy og konsekvent trykkvalitet.

Skriverne i Arizona- og Colorado-seriene er designet for optimal produktivitet med lite operatørbetjening og manuelt vedlikehold, skriver Canon i en pressemelding. Videre heter det at proCARE-serviceprogrammet er en forlengelse av denne filosofien og gir kundene ekstra trygghet på at de kan levere. Det betyr at leverandører av utskriftstjenester og trykkerier kan konsentrere seg om det som er aller viktigst, nemlig å overgå kundenes forventninger når det gjelder kvalitet og å levere med kort produksjonstid, skape vekst og øke fortjenesten.

– Arizona-serien med planskrivere er referansepunktet i bransjen og markedsandelen til rull-til-rull-skriverne i Colorado-serien vokser raskt takket være den unike UVgel-teknologien, sier Michele Tuscano, European Production Partner & LFG Direct Sales Director, Canon EMEA. –I 2021 passerte vi en milepæl med over 10 000 Arizona- og Colorado-skrivere på verdensbasis. Siden lanseringen av Colorado proCARE i EMEA i 2020, er mer enn 95 prosent av kundenes Colorado-enheter koblet til Canons On Remote Service-system. Over 70 prosent av kundene våre har allerede en fullserviceavtale og 80 prosent av disse har valgt en femårs proCARE-avtal, som minimerer de totale eierskapskostnadene.

Michele Tuscano sier videre: – Stadig flere internasjonale partnere og kunder etterspør et konsekvent, enkelt og brukervennlig verdensomspennende servicekonsept. Virksomheten deres er avhengig av det. Med Arizona og Colorado proCARE tilbyr vi nå et serviceprogram som er skreddersydd for behovene til alle kundene våre. De vet at de har teknologi de kan stole på, og en løsningspartner som alltid er klar til å hjelpe dem med å levere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Messe- og konferansevegger med Canons løsninger

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon Marked

I sin nyeste blogg forteller Canon om et besøk hos Marc Bric på Rud i Bærum for å sjekke om firmaet er fornøyde med sin nye Colorado 1630. De har brukt maskinen til produksjon av messe- og konferansevegger – da denne typen arrangementer nå er oppe og går igjen for fullt etter et par års pandemidvale.

Publisert av: