Verdensnyhet i rampelyset

PUBLISERT: 28 mars 2022
OPPDATERT: 28 mars
Etterbehandlingsnyheter fra Multigraf er noe som skal vises på messen, som for eksempel CPC-375 XPRO.

Quadient kommer til Kistamässan 5.-7. april med en haug med nyheter i bagasjen. Ikke minst verdensnyheten i Duplo-familien, DCXXX, og også CPC-375 XPRO, en videreutvikling av Multigrafs løsning for rilling, perforering og skjæring.

Quadient Sweden er en komplett leverandør innen grafisk etterbehandling, post/pakker og distribusjon. Selskapet har et landsdekkende salgs- og servicetilbud. I tillegg til de egenproduserte løsningene som de leverer, samarbeider de også med globalt ledende leverandører som Duplo, Multigraf, CP Bourg, Ideal. Mohr, GMP, Komfi, Hunkeler smat Kern & Renz. Samarbeid som er viktig for at Quadient skal kunne tilby best mulig produktspekter.

«Skap merverdi sammen»
Forventningene til Sign & Print Skandinavia er høye, sier markedssjef David Wikman.
– Vi har store forventninger til messen, når det kommer til antall besøkende. Vi tror også det er stor interesse fra våre kunder for å endelig komme seg ut og besøke en messe igjen og diskutere grafiske løsninger i et avslappet miljø. Vi ser frem til å gjenforene den grafiske bransjen og fortsette dialogen om hvordan vi kan skape merverdi sammen, sier David Wikman.

Nytt på ferdiggjøringssiden
I Quadients stand er det mulighet for å snakke om etterbehandlingsløsninger og tilbehør, samt andre ting som kunden kan trenge hjelp til for å forenkle sine arbeidsflyter. Og ikke minst, sjekk ut nyhetene som ble presentert på messen.

En verdensnyhet fra Duplo vises på Sign&Print Scandinavia den 5-7 april.

– Vi vil vise nyheter fra både Duplo og Multigraf angående smarte kutting-, bøy-, perforerings- og foldeløsninger. Besøk vår stand under messen og du vil se verdensnyheten DCXXX, et nytt familiemedlem til Duplos populære docucutter-familie, samt CPC-375 XPRO som er en videreutvikling av Multigrafs populære rille-, perforerings- og kutteløsning, sier David Wikman.

Sign & Print Scandinavia, 5–7 april, arrangeres på Kistamässan i Stockholm. Besøkende melder seg gratis på messen på messens nettsted.

Les videre

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324