Antalis hyller kreativ bruk av papir med ny konkurranse

PUBLISERT: 31 mars 2022
OPPDATERT: 31 mars
Antalis har innstiftet en ny prisutdeling: Creative Power Awards

Å velge papir er en kreativ handling! Med den første utgaven av Antalis Creative Power Awards ønsker Antalis å feire kreativiteten din. Du kan sende inn materiale frem til slutten av mai og være med i konkurransen.

Hver dag trigger du følelser, skaper bevissthet eller bidrar til å øke salget. Nå vil Antalis hylle deg, din kreative tenkning og arbeidet ditt med Antalis Creative Power Awards. I samarbeid med The Brand Identity er denne konkurransen muligheten til å feire din kreative dyktighet.

Frem til slutten av mai 2022 kan du sende inn prosjektene dine, som er produsert fra og med januar 2021 og til og med mai 2022 og er trykt på Antalis papir.

Det er fire hovedkategorier

  • Rapporter og publisering
  • Mailere og invitasjoner
  • Emballasje og reklame
  • Merkeidentitet og stasjonær

og fire spesialpriser å konkurrere om

  • Design for Good
  • Papirhistorier
  • Eco Conceptions
  • Print Excellence

I tillegg til æren kan man vinne følgende premier:

Nyt bred mediedekning med The Brand Identity og Antalis sosiale medier
Vinn et besøk til Arjowiggins Stoneywood fabrikk i Skottland eller en middag på en luksusrestaurant
Bli publisert i magasinet «The Best of projects».
Få kuponger fra Antalis’ partnere Monotype og Hinderer + Mühlich

Her kan du lese mer og delta: Antalis Creative Power Awards

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01