Det skjer på Sign Print & Pack-messen

14. og 15. september arrangeres Sign, Print & Pack-messen i Odense. Foto: Pressebilde/Collage

Det er igjen tid for den danske Sign Print & Pack-messen. Messen har ikke vært arrangert siden 2019, noe som legger til rette for et stort oppmøte og et vellykket arrangement.

Det er ikke det at det ikke har vært alternative arrangementer, så som åpent hus. Men så vellykkede og interessante som de har vært, tilbyr de ikke på samme måte muligheten til å samle flere alternativer på ett sted. Her er en messe som Sign Print & Pack er spesiell og den arrangeres på Odense Congress Center, 14.-15. september. Påmelding til messen er gratis for besøkende, men påmelding er nødvendig.

De beste ansatte er på stedet
Utstyr, programvare og materialer står på rekke og rad og de beste folkene er der for å ønske deg og din nysgjerrighet velkommen. En bedre mulighet til å foreta direkte sammenligninger og få forklaringer på ting som har vakt din interesse eller forundret deg, er vanskelig å finne.

Grønn overgang til TikTok og Burning Man
Fokus under messen vil være på de raskt voksende områdene digitaltrykk, tekstiltrykk og grønn omstilling. Det blir seminarer om alt fra miljø til TikTok og Burning Man. Alt er gratis for de som vil ta sjansen.

Benytt muligheten og bli overrasket
Det viktigste med en slik messe er kanskje at du har muligheten til å bli overrasket. Hvis du tar deg god tid og går rundt hvert hjørne, kan du finne noe du ikke hadde forventet. Noe som kan gi deg nye muligheter og endre virksomheten din. Den historien har vi hørt fra besøkende tidligere som kommer tilbake til messen igjen og igjen.

Sign Print & Pack er her for å inspirere. Sett av en dag og se om du ikke kan lære noe nytt eller få bekreftet at du er på rett vei i akkurat din virksomhet. Arrangører og utstillere har gjort sitt ytterste for at besøkende skal få en fantastisk opplevelse.

Mer informasjon om messen finner du på nettstedet Sipp.dk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Stora Enso selger papirfabrikk til eierne av Lidl

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Stora Enso har inngått avtale om å selge papirfabrikken Maxau i Tyskland til Schwarz Group, som ellers driver med detaljhandel. De eier kjedene Lidl og Kaufland og sies å være den største detaljhandelskjeden i Europa og den fjerde største på verdensbasis målt i omsetning.

Publisert av: 

Skalérbar trykkpresse med nye formatmuligheter

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Med slagordet ”Perfekt fra alle sider” lanserer Heidelberg den nye generasjon av Speedmaster SX 102. Denne nye trykkpressen henvender seg primært til kommersielle trykkerier, som krever et høyt produktivitets- og kvalitetsnivå med trykk på begge sider i én kjøring.

Publisert av: 

Skipnes: ”Vi blir mer konkurransedyktige”

Tekst: Claes Nordström | Foto: Skipnes

Det blåser positive vinder hos Skipnes. Arktrykkeriet, med både digital- og offsettrykk, har nå etablert seg i nye, større lokaler. I samme veiven har selskapet investert stort i mer effektiv offsetproduksjon, noe som gir dem muligheter til å ta på seg større volumer de neste årene.

Publisert av: 

Sverige: Postnord slutter å distribuere uadressert reklame

Tekst: Anja Degerholm | Foto: Pressefoto

Postnord i Sverige avvikler virksomheten for uadressert direktereklame (ODR) rettet mot husholdninger. Det er ikke lenger en lønnsom virksomhet for selskapet, noe som peker på et prispresset marked og stigende papirpriser som bakgrunn for beslutningen. I stedet bør det fokuseres på mer målgruppeorientert, adressert annonsering.

Publisert av: