Teltmaker utvider til messeprodukter

PUBLISERT: 2 januar 2023
OPPDATERT: 11 januar
Smarttelt på et Gatebil-arrangement i 2016.

Smarttelt har utvidet produktspekteret og fått ny profil. Nytt navn, profil og nettside blir Messeprodukter AS, som de vil presentere seg som på Sign, Print & Promotion-messen 2023.

Produktsortimentet er utvidet og består i dag av pop-up telt, stort antall stands- og messe produkter for både ute- og innendørs profilering. Firmaet profilerer seg som spesialister på pop-up telt og alt trykk til disse foregår på to fabrikker i Asia.

Vidar Nordseth fra Messeprodukter AS.

Hvorfor bør besøkende komme til standen deres?
– De besøkende som jobber med reklame, og salg av reklame- og profileringsprodukter bør absolutt besøke oss, sier Vidar Nordseth, Key Account Manager.

– Vi jobber bevisst for å være en grossistleverandør til dette markedet.

Hva er de store nyhetene dere viser?
– Den største nyheten vil være en ny nettside. Denne skal gjøre det enklere å finne varer, priser, grafiske maler og bestille direkte på nett etc. Dette vil bidra til at både vi og våre kunder skal kunne jobbe raskere, og mer effektivt. Som forhandler av produkter fra Messeprodukter AS får du også mulighet til å få din egen nettbutikk under vårt domene.

Hvilke forventninger har du til messen?
– Vi har god forventning til denne messen. Vi er klar over at mange besøkende kommer for å se på nye maskiner og utstyr, men at flere av disse også er potensielle kunder hos oss. Forrige messe var bra, og vi forventer at denne skal bli enda bedre, avslutter Nordseth.

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324