Nye maskiner – Nye muligheter

PUBLISERT: 23 januar 2023
OPPDATERT: 23 januar

Brectus har nylig utvidet sin maskinpark og nå øker de sin produksjon markant, særlig innen dekor, interiør og plateprint. Deres daglige leder Heidi Hoen forteller Sign&Print hvilke nye muligheter som har åpnet seg etter investeringen.

Selskapet er en totalleverandør av reklame og profileringsløsninger. I sitt sortiment har de blant annet gatebukker, beachflagg og profilartikler- til lysskilt, interaktive TVer, og komplette messestands. Man kan også finne fasademerking og oppblåsbare produkter.

Hvorfor skal de besøkende oppsøke deres stand?

– Vi har med oss våre siste nyheter innen plateprint, LED-vegger og messesystem. Vi ønsker å bli bedre kjent med deg som ikke kjenner oss fra før og som ser potensialet i å selge våre produkter. Vi ser også frem til å møte våre kunder igjen over en kaffeprat. Vi ønsker å være din totalleverandør hvor du kan handle alt på et sted, få god service og føle deg velkommen sammen med vårt team. Hos oss finner du alt på et sted, sier daglig leder Heidi Hoen.

Hvilke store nyheter skal dere vise?
Våre nyheter og hovedfokuset på messen er å vise frem alle mulighetene vi nå kan tilby i egen produksjon. Vi presenterer mange spennende prøver på plateprint, folie, tapet, etc. Spesielt er det at vi har med print på gulvfolie, smartpanel, samt print på en vanlig innerdør.

Print på en vanlig innerdør?
– Ja, vi kjøpte en innerdør på Obs Bygg og la den rett på printeren. Resultatet kan du komme og se på vår stand.

Målbue

Som total-leverandør vil vi også vise frem komplette messeløsninger, LED lyskasser, målbue og oppblåsbart spesialdesign. Messeveggløsningen vi stiller ut er en skalerbar løsning som passer på alt fra enkle bakvegger til store komplekse stands og er også en av flere løsninger vi kan tilby utleie på.

Hva er deres forventninger til messen?

– Fra tidligere år vet vi at Sign&Print messen er en viktig og god messe. Den er som regel alltid godt besøkt og gir oss god anledning til å vise vårt totale spekter. Mange gamle og nye kunder kommer innom og for oss er dette en veldig viktig møteplass til å treffe de vi ikke ser ellers i året.

– På vår stand vil du bl.a. møte, salgssjef – Kjetil Clemetsen, KAM – Petter Wik og Salgs- og markedskoordinator Nina Evensen. Vi gleder oss til å se dere!

Sign, Print & Promotion-messen finner sted på Hellerudsletta mellom Oslo og Gardermoen 8. – 9. februar 2023. Messen er gratis for besøkende som er påmeldt. Meld deg på her: Sipp.no

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

HP lover nyheter om storformat til høsten

På HPs stand under Drupa var det nyheter i Indigo- og PageWide-seriene som skulle være mest i søkelyset. Men snart loves det nyheter også i storformatsegmentet.
HP-Paula-1024x683

De viste linjer med helautomatisk bokproduksjon

Etterbehandlingseksperter fra Horizon demonstrerte hvordan man lager den smarte fabrikken på Drupa.
Horizon-1

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324