Antalis: ”Vi er veldig fornøyde med oppslutningen”

Foto: Claes Nordström
PUBLISERT: 10 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars
Det blev masser av kundemøter for Antalis-gjengen på Sign, Print & Promotion.

Å møtes og ha samtaler med kunder sto i fokus hos Antalis. Og besøkene haglet tett, muligens den beste messen noensinne, ifølge Christer Bratz salgsdirektør for visuell kommunikasjon hos Antalis Norge.

Antalis har et stort utvalg av materialer og er også Norges største distributør av HPs portefølje av lateksskrivere. Men i stedet for å demonstrere maskiner live på stedet på utstillingen, var hovedmålet å møte kundene og snakke om hvordan Antalis kan hjelpe med alt de har i sitt tjenestetilbud. Målet var å få besøkende til å sette seg ned for en dypere samtale over popcorn, søtsaker og kaffe.

– Vårt fokus på messen denne gangen har vært å skape en møteplass for kundene og snakke med dem om vårt samarbeid og hvilke muligheter vi kan skape sammen.

– Vi ønsker å få samtalen vekk fra selve produktet. Selv om vi også her kan vise produkter, handler det til syvende og sist om hvordan vi sammen kan skape et bedre samarbeid med kundene.

”Mer enn bare produktleverandør”

Han forteller at de mer dyptgående demoene av utvalget av maskiner og materialer er noe som kan finne sted på senere tidspunkt på roadshows og i Antalis egne demo-lokaler.

– Vi selger service, rådgivning og har mye kunnskap om hvordan vi kan hjelpe kundene. Antalis er så mye mer enn bare en produktleverandør, sier han og legger til at det handler om hvordan kundene kan øke produktiviteten og bli flinkere til å snakke med sluttkundene sine.

– Vi har lært fra tidligere messer at det kundene setter mest pris på er at vi får møte hverandre. Det sier alle – Sign, Print & Promotions største verdi er selve møteplassen, sier han idet den første messedagen begynner å nærme seg slutten.

”Vi er veldig fornøyde”

Og hvilken karakter setter du da på messen som møtested?

– Vi har stilt ut på messen så lenge den har eksistert og jeg kan si at det aldri har vært flere besøkende hos oss enn det har vært denne gangen. Så vi er veldig fornøyd med oppslutningen.

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01