Antalis: ”Vi er veldig fornøyde med oppslutningen”

Foto: Claes Nordström
PUBLISERT: 10 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars
Det blev masser av kundemøter for Antalis-gjengen på Sign, Print & Promotion.

Å møtes og ha samtaler med kunder sto i fokus hos Antalis. Og besøkene haglet tett, muligens den beste messen noensinne, ifølge Christer Bratz salgsdirektør for visuell kommunikasjon hos Antalis Norge.

Antalis har et stort utvalg av materialer og er også Norges største distributør av HPs portefølje av lateksskrivere. Men i stedet for å demonstrere maskiner live på stedet på utstillingen, var hovedmålet å møte kundene og snakke om hvordan Antalis kan hjelpe med alt de har i sitt tjenestetilbud. Målet var å få besøkende til å sette seg ned for en dypere samtale over popcorn, søtsaker og kaffe.

– Vårt fokus på messen denne gangen har vært å skape en møteplass for kundene og snakke med dem om vårt samarbeid og hvilke muligheter vi kan skape sammen.

– Vi ønsker å få samtalen vekk fra selve produktet. Selv om vi også her kan vise produkter, handler det til syvende og sist om hvordan vi sammen kan skape et bedre samarbeid med kundene.

”Mer enn bare produktleverandør”

Han forteller at de mer dyptgående demoene av utvalget av maskiner og materialer er noe som kan finne sted på senere tidspunkt på roadshows og i Antalis egne demo-lokaler.

– Vi selger service, rådgivning og har mye kunnskap om hvordan vi kan hjelpe kundene. Antalis er så mye mer enn bare en produktleverandør, sier han og legger til at det handler om hvordan kundene kan øke produktiviteten og bli flinkere til å snakke med sluttkundene sine.

– Vi har lært fra tidligere messer at det kundene setter mest pris på er at vi får møte hverandre. Det sier alle – Sign, Print & Promotions største verdi er selve møteplassen, sier han idet den første messedagen begynner å nærme seg slutten.

”Vi er veldig fornøyde”

Og hvilken karakter setter du da på messen som møtested?

– Vi har stilt ut på messen så lenge den har eksistert og jeg kan si at det aldri har vært flere besøkende hos oss enn det har vært denne gangen. Så vi er veldig fornøyd med oppslutningen.

Les videre

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1

Kreative idéer viktigere enn maskiner for pigg 125-åring

DataTrykk i Stavanger har en historie helt tilbake til 1899. I mange år var det et tradisjonelt trykkeri, men for åtte år siden kastet de ut offsetpressene og staket ut en helt ny retning for familiebedriften.
Hilde Lars 1

RKGrafisk kjøper seg inn i Hurtig-Trykk

RKGrafisk AS har inngått en avtale om å kjøpe 75% av aksjene i Hurtig-Trykk AS. "Denne strategiske investeringen vil styrke RKGrafisk sin posisjon i det norske trykkerimarkedet og utvide selskapets tjenesteportefølje," heter det i en pressemelding fra selskapet.
rkgrafisk_ht

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1