Antalis: ”Vi er veldig fornøyde med oppslutningen”

Foto: Claes Nordström
PUBLISERT: 10 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars
Det blev masser av kundemøter for Antalis-gjengen på Sign, Print & Promotion.

Å møtes og ha samtaler med kunder sto i fokus hos Antalis. Og besøkene haglet tett, muligens den beste messen noensinne, ifølge Christer Bratz salgsdirektør for visuell kommunikasjon hos Antalis Norge.

Antalis har et stort utvalg av materialer og er også Norges største distributør av HPs portefølje av lateksskrivere. Men i stedet for å demonstrere maskiner live på stedet på utstillingen, var hovedmålet å møte kundene og snakke om hvordan Antalis kan hjelpe med alt de har i sitt tjenestetilbud. Målet var å få besøkende til å sette seg ned for en dypere samtale over popcorn, søtsaker og kaffe.

– Vårt fokus på messen denne gangen har vært å skape en møteplass for kundene og snakke med dem om vårt samarbeid og hvilke muligheter vi kan skape sammen.

– Vi ønsker å få samtalen vekk fra selve produktet. Selv om vi også her kan vise produkter, handler det til syvende og sist om hvordan vi sammen kan skape et bedre samarbeid med kundene.

”Mer enn bare produktleverandør”

Han forteller at de mer dyptgående demoene av utvalget av maskiner og materialer er noe som kan finne sted på senere tidspunkt på roadshows og i Antalis egne demo-lokaler.

– Vi selger service, rådgivning og har mye kunnskap om hvordan vi kan hjelpe kundene. Antalis er så mye mer enn bare en produktleverandør, sier han og legger til at det handler om hvordan kundene kan øke produktiviteten og bli flinkere til å snakke med sluttkundene sine.

– Vi har lært fra tidligere messer at det kundene setter mest pris på er at vi får møte hverandre. Det sier alle – Sign, Print & Promotions største verdi er selve møteplassen, sier han idet den første messedagen begynner å nærme seg slutten.

”Vi er veldig fornøyde”

Og hvilken karakter setter du da på messen som møtested?

– Vi har stilt ut på messen så lenge den har eksistert og jeg kan si at det aldri har vært flere besøkende hos oss enn det har vært denne gangen. Så vi er veldig fornøyd med oppslutningen.

Les videre

Fagtrykk Idé kjøper aksjene i ISAS Reklame

Fagtrykk Idé as har kjøpt alle aksjene tilhørende ISAS Reklame i Tromsø, og styrker med det posisjonen i Ishavsbyen.
fagtrykk_isas

Mer støtte til fysiske bøker

Regjeringen har tydeligvis sett signalene fra forskjellige undersøkelser og skal nå satse mer på fysiske lærebøker i skolen. De har bevilget 300 millioner kroner som er øremerket dette formålet.
books-5937716_1280

Swissqprint viser hele produktlinjen

Det har rent mye vann under bruene siden Drupa sist ble arrangert for åtte år siden. Swissqprint, som har sitt hovedkontor på vestsiden av Rhinen i Sveits, vil vise innovasjonene som de har utviklet i løpet av disse årene på årets messe.
swissqprint-fespa

Verdenspremiere på Drupa for Xeikons nye etikettpresse

Xeikon skal ha verdenspremiere på Drupa 2024. Det er en etikettpresse som trykker med en ny, egenutviklet blekkserie.
Untitled Design - 1

Siste nytt

Fagtrykk Idé kjøper aksjene i ISAS Reklame

Fagtrykk Idé as har kjøpt alle aksjene tilhørende ISAS Reklame i Tromsø, og styrker med det posisjonen i Ishavsbyen.
fagtrykk_isas

Mer støtte til fysiske bøker

Regjeringen har tydeligvis sett signalene fra forskjellige undersøkelser og skal nå satse mer på fysiske lærebøker i skolen. De har bevilget 300 millioner kroner som er øremerket dette formålet.
books-5937716_1280

30-årsjubilanten investerer i fremtiden: "Mitt livsverk"

Med lokaler midt i Oslo sentrum er digitaltrykkeriet In-Trykk tett på mange store bedrifter som trenger trykketjenester.
– Jeg har blitt litt av en hustrykker for bedriftene på gata, sier eier Yalcin Ucarli.
IN Konica

Åpent hus med tema "foliering av kjøretøy"

Torsdag 20. juni inviterer Spandex til åpent hus i Larvik. Foliering av kjøretøy er tema for dagen og det blir demonstrasjon av foliering og nye produkter.
Spandex folie