Indisk papirleverandør vil slå i Norden

Foto: Karin Karltun
PUBLISERT: 17 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars
Sahil Verma og Anja Kapoor på sin stand.

Hele veien fra India har selgerne Anuj Kapoor og Sahil Verma reist, målet har vært å markedsføre Cosmo Films i Norden.

Hvorfor er dere i Norge?
– Vi har som mål dette året å slå oss på det nordiske markedet så da passer det fint å være her, sier Anju Kapoor som er International Sales Manager and Business Developer.

Cosmo films er en papirleverandør som har sin base i India men leverer over hele verden. Til Sign, Print & Promotion hadde de fremst med sitt Bio-PP-Paper. Et syntestisk papir som er vannbestandig.

– Det er et produkt som vi gjerne vil spre og som vi tror på, sier Sahil Verma som er Assistant Manager, International Sales and Business development.

Hvilke kunder er det dere ser etter her på messen?

– Trykkere, både offset og digital, sier Sahil Verma.

Les videre

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Print.com investerer for sterk internasjonal posisjon

Print.Group, holdingselskapet bak den europeiske printplattformen Print.com, har kjøpt opp trykkeriet Simian. Oppkjøpet inkluderer salgsplattformene Reclameland, Flyerzone og Drukland samt Simians 23.000 kvadratmeter store produksjonsanlegg nær Groningen i Nederland.
MarcoAarnink-WouterHaan-2

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2