Kjærlighet i maskinenes verden

PUBLISERT: 20 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars
Paw Meng Mortensen, Christina Lindblad og Jeanette Mattsson fra Artwork Systems.

Love is in the air – I hvert fall på Artwork systems stand på Sign, Print & Promotion. Tradisjonstro så satset selskapet på en stand som skilte seg ut – og var egenprodusert.

– Det er bare det at vi havnet i det at vi hadde et tema hver gang og i og med at det er Valentinsdag neste uke, sier Christina Lindblad.

Og hjerter var det nok nok av, og de besøkende kunne også ta med seg små stoler av Re-board med hjem. Alt skåret ut i et av Kongsbergs bord med VariAngle-verktøyet.

– Vi har et godt samarbeid med Itab Reklamepartner, som har printet alt for oss. Og han sendte alt hit til messen. Så vi skar bare alt på stedet tirsdag, sier Christina Lindblad.

Filip Jantzen og Anders Möller bygget sammen stoler på standen.

Under messen er det mange som følte seg kjærlige, det har vært mange besøk på standen.

– Messen i Norge er alltid en god møteplass, så det har vært veldig gøy.

Det skortet ikke på kjærlighet.

Les videre

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Print.com investerer for sterk internasjonal posisjon

Print.Group, holdingselskapet bak den europeiske printplattformen Print.com, har kjøpt opp trykkeriet Simian. Oppkjøpet inkluderer salgsplattformene Reclameland, Flyerzone og Drukland samt Simians 23.000 kvadratmeter store produksjonsanlegg nær Groningen i Nederland.
MarcoAarnink-WouterHaan-2

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2