Dette syntes de besøkende om messen: ”Trodde vi bare skulle være her i to timer”

Foto: Karin Karltun
PUBLISERT: 24 februar 2023
OPPDATERT: 22 mars

En messe er ingenting uten dens besøkende, Sign&Print tok en prat med noen av dem som tok seg til Sign, print & Promotion et par solfylte dager i begynnelsen av februar.

Elisabeth Matre og Charlotte Solberg fra Byrået Sydvest, et skilt- og dekorbyrå.

Elisabeth Matre og Charlotte Solberg fra Byrået Sydvest hadde tatt seg fra Stord på Vestlandet til Oslo for å spandere to dager på Sign, Print & Promotion-messen. De var på jakt etter inspirasjon og å lære seg litt nytt.

– Det er veldig inspirerende å se hvordan de folierer, man lærer seg nye teknikker og sånt, sier Charlotte Solberg.

 Er det noe spesielt dere er på jakt etter?

– Kanskje nettopp noe innen foliering, sier Elisabeth Matre.

Susan Uthuus og Ivan Stojkovic synes det har vært en spennende messe.

Ivan Stojkovic og Susan Uthuus kom ikke så langveis fra. De jobber hos Tidløs design i Oslo og vier seg til grafisk printing og montering.

– Vi er her for å se på litt forskjellige ting og nye materialer, sier Susan Uthuus.

De var ikke ute etter noe spesielt, men ser på messen som en mulighet til å se hva som er nytt.

– Vi kjenner noen av de som er her fra før, så det er også gøy!

– Jeg liker messen, jeg er interessert i design, så det er spennende å se noe nytt, sier Ivan Stojkovic.

Osvald Egeland og Andreas Mølland skulle ikke investere i noe på messen, men kanskje senere.

Fra Kristiansand kom Andreas Mølland fra Logomotivet og Osvald Egeland fra Logo. To forskjellige selskaper, men som har et nært samarbeid.

– Vi vil oppdatere oss litt, studere litt for å se hva som skjer, sier Andreas Mölland.

Har dere lykkes med det?

– Ja, absolutt, jeg trodde at vi bare skulle være her i to timer men vi er her ennå.

Les videre

Europeisk messepremiere for stor flatbed

Årets utgave av Fespa Global Print Expo, som skal avholdes i München, begynner å nærme seg. På Agfas stand kommer det til å dreie seg om selskapets nyeste inkjet-innovasjoner og hvordan de kan skape strategisk vekst og bærekraft.
nils-arne

Svensk produktmediafirma satser i Norge

Wackes har satt seg som mål å bli ledende i Norden innen merkeprodukter og merchandise. Nå gjør selskapet en satsing i Norge og planlegger i løpet av kort tid å åpne et kontor i Oslo.
opera-house-g43f8cbaef_1920

Fespa setter personalisering i fokus

Etter flere år med pandemirestriksjoner er Fespa Global Print Expo i år tilbake med full styrke. Hittil har 490 internasjonale utstillere registrert seg, hvorav 95 som ikke har kunnet delta på de siste to messene.
FESPA2023_3

Alvøen styrker seg med oppkjøp

Nyhetene står i kø hos Alvøen i Sverige i år. Et gjennomført oppkjøp, flytting til ny adresse og nytt skjære- og freseutstyr for demovisning på vei inn skal duke for en sterkere organisasjon i nabolandet.
alvoenab_4_2023-1024x682

Siste nytt

Europeisk messepremiere for stor flatbed

Årets utgave av Fespa Global Print Expo, som skal avholdes i München, begynner å nærme seg. På Agfas stand kommer det til å dreie seg om selskapets nyeste inkjet-innovasjoner og hvordan de kan skape strategisk vekst og bærekraft.
nils-arne

Svensk produktmediafirma satser i Norge

Wackes har satt seg som mål å bli ledende i Norden innen merkeprodukter og merchandise. Nå gjør selskapet en satsing i Norge og planlegger i løpet av kort tid å åpne et kontor i Oslo.
opera-house-g43f8cbaef_1920

Kongsberg PCS lar kreativiteten blomstre på årets Fespa

På sin stand på Fespa i år, skal Kongsberg Precision Cutting Systems vise hvordan bedrifter bruker Kongsberg- og MultiCam-maskiner for å bringe design til live.
kongsberg_c_serien

Trykkeri.no-sjefen om fordelen med kjeder: "Ingen flere priskriger"

Et nettsted der du kan finne et trykkeri i din nærhet – uansett hva du enn har behov for. Slik kan man beskrive den nye kjeden trykkeri.no. Sign&Print har tatt en prat med kjedesjef Martin Olsen om opprinnelsen, fordelene og fremtidige planer.
alle