Navneendring på solfilmsserie

Foto: Claes Nordström
PUBLISERT: 6 mars 2023
OPPDATERT: 22 mars
Joachim Wallgren ved Hexis Scandinavia.

Hexis’ utvalg av solfilmer for kjøretøy har fått nytt navn. Skiftet er gjort rett og slett for å unngå misforståelser, ifølge Joachim Wallgren i selskapet.

Kunder har nå et nytt navn å huske ettersom Hexis rebrander sin solcellefilmserie Skyfall. Det nye navnet er Skystar og Joachim Wallgren, salgssjef i Hexis Scandinavia i Landskrona, forklarer hvorfor:

– Det viste seg at navnet liknet på et annet navn som allerede var på markedet og vi tok derfor beslutningen om å endre navn før det skulle kunne oppstå misforståelser.

Hvordan har denne solfilmserien utviklet seg siden starten til det den er i dag?

– Dette er et produkt utviklet av vårt FoU-senter i Frankrike. Produktet, som alle andre, har gjennomgått endringer i løpet av sin livssyklus. Den er i dag en av de beste solfilmene for kjøretøy på markedet og er gjennomsyret av Hexis høye kvalitet.

Det er to varianter i serien, Skystar og Majestik.

– Skystar er et produkt med ti års levetid, fritt for metalliske stoffer, antiripebehandlet. Majestik er vår høyeste kvalitet som i tillegg til Skystar-serien også er nanobehandlet for å oppnå best mulig egenskaper og 15 års levetid.

Hvilke egenskaper tror du gjør at denne serien skiller seg ut på markedet?

– Den enkle bruken og monteringen samt dens utrolig fine egenskaper og lange levetid gjør den vanskelig å slå.

Les videre

Europeisk messepremiere for stor flatbed

Årets utgave av Fespa Global Print Expo, som skal avholdes i München, begynner å nærme seg. På Agfas stand kommer det til å dreie seg om selskapets nyeste inkjet-innovasjoner og hvordan de kan skape strategisk vekst og bærekraft.
nils-arne

Kongsberg PCS lar kreativiteten blomstre på årets Fespa

På sin stand på Fespa i år, skal Kongsberg Precision Cutting Systems vise hvordan bedrifter bruker Kongsberg- og MultiCam-maskiner for å bringe design til live.
kongsberg_c_serien

Ny mulighet til å ta folieringskurs hos Justin Pate

Han har blitt kalt ”The King of Wrapping”, amerikaneren Justin Pate fra The Wrap Institute. Etter suksessbesøket hos Print Supplies i høst gjør han i vår en gjenvisitt til Norge.
EN6A5664

HP med ny digitalpresse

21. mars 2023 lanserte HP den nye HP Indigo 200K digitalpressen, som ifølge selskapet har en 30 prosent forbedret hastighet og skal kunne gi 45 prosent økning i produktivitet.
HP_Hila_key_visuals_T_NS_001

Siste nytt

Europeisk messepremiere for stor flatbed

Årets utgave av Fespa Global Print Expo, som skal avholdes i München, begynner å nærme seg. På Agfas stand kommer det til å dreie seg om selskapets nyeste inkjet-innovasjoner og hvordan de kan skape strategisk vekst og bærekraft.
nils-arne

Svensk produktmediafirma satser i Norge

Wackes har satt seg som mål å bli ledende i Norden innen merkeprodukter og merchandise. Nå gjør selskapet en satsing i Norge og planlegger i løpet av kort tid å åpne et kontor i Oslo.
opera-house-g43f8cbaef_1920

Kongsberg PCS lar kreativiteten blomstre på årets Fespa

På sin stand på Fespa i år, skal Kongsberg Precision Cutting Systems vise hvordan bedrifter bruker Kongsberg- og MultiCam-maskiner for å bringe design til live.
kongsberg_c_serien

Trykkeri.no-sjefen om fordelen med kjeder: "Ingen flere priskriger"

Et nettsted der du kan finne et trykkeri i din nærhet – uansett hva du enn har behov for. Slik kan man beskrive den nye kjeden trykkeri.no. Sign&Print har tatt en prat med kjedesjef Martin Olsen om opprinnelsen, fordelene og fremtidige planer.
alle