Plockmatic ansetter ny Vice President for Group marketing

Foto: Pressebilde
PUBLISERT: 9 oktober 2023
OPPDATERT: 9 oktober
John Elliot vil gi Plockmatic Group drahjelp i sine internasjonale ekspansjonsplaner.

Plockmatic Group utnevner John Elliot som visepresident for konsernmarkedsføring.

– Jeg ser frem til å bidra til selskapets globale ekspansjon.

Plockmatic Group, som leverer etterbehandlingsløsninger for trykkeri- og postbedrifter, mener utnevnelsen kommer på et avgjørende tidspunkt da Stockholm-selskapet fortsetter sin innsats for å vokse globalt.

– Jeg er dypt beæret og glad for å være en del av Plockmatic Group-teamet, sier John Elliot, i en pressemelding.

John Elliot har over 17 års erfaring innen business to business markedsføring. Inntil nylig var han markedssjef i 3nine, som produserer oljedamputskillere for å rense luft i verksteder. Der var John Elliot ansvarlig for å føre tilsyn med internasjonale markedsføringsstrategier og operasjoner.

Utvikle strategier for markedsføring

I sin nye rolle i Plockmatic Group vil Elliot jobbe med utvikling og implementering av bedriftsmarkedsstrategier. Han vil sørge for at selskapets forretningsmål blir oversatt til handlingsdyktige markedsplaner og føre tilsyn med alle markedsføringstiltak.

– Jeg ser frem til å bidra til selskapets globale ekspansjon og styrke den mangfoldige merkevareporteføljen, sier John Elliot.

Ifølge Plockmatic vil Elliots lederskap være avgjørende for å heve selskapet og dets merkevarer i markedet.

Les videre

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

Xerox kjøper opp Lexmark

Xerox Holdings Corporation kunngjør at de kjøper Lexmark International i en avtale verdt 1,5 milliarder dollar, inkludert overtatt gjeld. Kjøpet forventes gjennomført i andre halvdel av 2025.
Xerox-logo-sign

Fresnyhet fra Kimla hos Alvøen

Alvøen selger fra før av to frese- og skjæremaskiner fra polske Kimla, som begge har industrien som hovedmålgruppe. Nå lanseres en CNC-fres som er rettet mot skilt- og messebransjen.
alvoen_kimla_bpfm_webb

To svenske giganter danner milliardkonsern

To av Sveriges største trykkerier fusjonerer. Åtta45 og Exakta Print ønsker å forme fremtiden sammen.
FotoJet-2024-12-17T205718.821

Siste nytt

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_