Spandex lanserer ny folieserie

Foto: Pressebilder
PUBLISERT: 14 februar 2024
OPPDATERT: 14 februar
Den første serien som introduseres under varemerket er AUTO PPF som produseres av Orafol og er en serie lakkbeskyttelsesfilmer. Foto: Pressebilde

Spandex introduserer merkevaren AUTO og et produktsortiment som henvender seg til profesjonelle aktører i bilfolieringsbransjen. Det første produktet er en serie PPF-folier.

Spandex samarbeider med ledende produsenter om å utvikle skreddersydde, innovative produkter. Med AUTO kan profesjonelle aktører i bilfolieringsbransjen forvente produkter av ypperste kvalitet til sine prosjekter, ifølge Spandex som er eksklusiv distributør av sortimentet.

– Vi ønsker å skape en spennende merkevare som møter behovet for kvalitet og innovasjon, noe det voksende bilmiljøet krever. Det kravet innfrir vi med produkter som tilbyr eksepsjonelle kvaliteter. AUTO utvider valgmulighetene for både fagfolk og bileiere, sier Michael Kist, Automotive Group Market Development Manager i Spandex.

Den første serien som introduseres under varemerket er AUTO PPF som produseres av Orafol og er en serie lakkbeskyttelsesfilmer som gir beskyttelse mot steinsprut og riper.

Serien består av to folier som dekker ulike behov: AUTO PPF Hyper og AUTO PPF Super. Begge foliene har selvhelbredende overflate som sørger for at mindre riper forsvinner ved varmetilførsel, slik at bilen beholder sitt feilfrie utseende. AUTO PPF Hyper tar det enda lenger da folien er keramisk belagt, noe som forbedrer de hydrofobe egenskapene.

Påføringsprosessen er enkel, takket være foliens eksepsjonelle skjære- og klebeegenskaper. Foliene leveres med 10 års garanti fra produsenten Orafol, noe som gir langvarig beskyttelse og trygghet. AUTO PPF-serien er nå tilgjengelig fra Spandex.

Les videre

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Antalis lanserer tre nye Coala Interior-kolleksjoner

Antalis lanserer 40 nye dekorative selvklebende vinylfilmer for oppussing og interiørprosjekter innen Coala Interior Film.
LOSQXL_MI2_Coala_Interior_Film_PVC_Free_APPLICATION_00_30072024

Tekstilgrossist utvider med 640 nye artikler

L-Shop-Team, med virksomhet blant annet i Norge, introduserer over 640 nye artikler i sitt sortiment fra årsskiftet.
L-shop

Lettarbeidet nyhet fra Drytac

Materialprodusenten Drytac lanserer nå Polar Smooth 150 Air i Norden. En selvklebende vinyl med en tykkelse på 150 mikrometer som skal være både slitesterk og lett å jobbe med.
Scandraft Polar

Siste nytt

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Skap konkurransefortrinn med trykket emballasje

Digitaltrykk utgjør i dag en liten andel av det globale markedet for emballasjeproduksjon, men teknologien har et enormt potensial og byr på mange muligheter for trykkerier og grafiske produsenter som ønsker å utvide produkttilbudet sitt med nye og spennende emballasjeprodukter.
blegen

Antalis lanserer tre nye Coala Interior-kolleksjoner

Antalis lanserer 40 nye dekorative selvklebende vinylfilmer for oppussing og interiørprosjekter innen Coala Interior Film.
LOSQXL_MI2_Coala_Interior_Film_PVC_Free_APPLICATION_00_30072024

23 prosent raskere med Nyala 5

Swissqprint lanserer nå en ny og fullstendig omdesignet generasjon av sine UV-LED flatbed-skrivere i Nyala- og Impala-serien. Med lineær motordrift har hastigheten økt betydelig og med en ekstra fargekanal utvides bruksmulighetene.
SQP-A-och-C