Hatlehols Grafiske tok over Unitrykk

Foto: Pressebilde
PUBLISERT: 6 juni 2024
OPPDATERT: 6 juni
Arild Fylling, Unitrykk (til venstre)  og Alf Endré Vestre i Hatlehols Grafiske.

Nytt fra Sunnmøre: Hatlehols Grafiske AS tok over Unitrykk AS fra 1. juni.

Unitrykk har levert solide grafiske tjenester i 45 år til industrien på Sunnmøre og er kjent for sin gode service og kvalitet. Dette videreføres nå av Hatlehols Grafiske som kjenner produktene og vet hva som kreves.

Alle kommunikasjonskanaler i Unitrykk videreføres og blir som før slik kunden kjenner de, heter det i en pressemelding. Begge parter understreker at produksjonen av grafiske produkter slik kundene forventer og kjenner, vil fortsette som før.

– Vi har hatt dialog over tid og har landet på en god løsning for våre kunder sier daglig leder i Unitrykk, Arild Fylling.

– Vi er tilfreds med at en tradisjonsrik grafisk bedrift som Hatlehols Grafiske nå tar over. De kan grafisk, kjenner produktene og behovet til våre kunder, hevder Fylling.

Daglig leder i Hatlehols Grafiske, Alf Endré Vestre er veldig tilfreds med løsningen.

– Vi har gode produksjonsløsninger og er i vekst. Vår klare målsetting er at kunden ikke skal merke noen forskjell, sier han.

– Vi vil videreføre det gode tilbudet som Unitrykk har stått for i 45 år og benytter samtidig anledningen til å takke for en konstruktiv dialog med en respektert bransjekollega som nå takker av, avslutter Vestre.

Hatlehols Grafiske har lokal produksjon og tilstedeværelse. Med sine lokale aksjonærer sammen med Ålgård Offset AS har selskapet tilgang til et stort nasjonalt produksjonsapparat.
Selskapet har et solid fundament som gir kundene tilgang til ytterligere tjenester og produkter.

Les videre

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

CopyCat tilbake som offisiell leverandør

Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått et spennende samarbeid med CopyCat som offisiell leverandør av markedsmateriell.
ai-generated-8701393_1280

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01