Ny Bodyfencefilm for følsomme områder

Foto: Pressebilde
PUBLISERT: 25 november 2024
OPPDATERT: 25 november
Filmen kan beskytte interiøret i bilen.

Hexis har begynt å selge en ny film i Bodyfence-serien. Dfenceonex skal beskytte innvendige overflater og berøringsskjermer i kjøretøy.

Den ultratynne beskyttelsesfilmen er spesialdesignet for å beskytte de mest følsomme områdene inne i kjøretøyet, som dashbordet, GPS-skjermen og håndtakene. Filmen er limbelagt og selvhelbredende ved «omgivelsestemperatur» med en blank finish. Den har støtdempende egenskaper og beskytter mot riper, flekker og slitasje.

Les videre

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Wrap IT – estetisk grønn omstilling

På Canons arrangement Wrap It som gikk av stabelen 21. januar, ble det tydelig hvordan moderne folieringsteknologi ikke bare fremmer estetikk og funksjonalitet. Det ble også klinkende klart at det spiller en viktig rolle i den grønne omstillingen. Fra biler til interiør, viste arrangementet hvordan innovativ design både forlenger produkters levetid og bidrar til en mer sirkulær økonomi.
Wrap IT event-kopi

Interaktivt og stjernespekket hos Scandraft: «Det blir mye hands on»

En av Norges minste leverandører av grafisk materiell tar sats med en stor stand som skal fylles med produkter og personale fra flere samarbeidspartnere. Forhåpningen er å inspirere kundene å tenke nytt – og å ytterligere befeste Scandrafts posisjon på norgeskartet.
Anders

Spandex utfordrer de besøkende med mystisk wrapping-konkurranse

"Inspiring creativity". Det er temaet på Spandex stand som rommer både inspirasjon i form av spennende produktnyheter og en folieringskonkurranse som skal utfordre deltakerne kreativt.
Spandex kollage

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2