Tekstilgrossist utvider med 640 nye artikler

PUBLISERT: 8 januar 2025
OPPDATERT: 8 januar

L-Shop-Team, med virksomhet blant annet i Norge, introduserer over 640 nye artikler i sitt sortiment fra årsskiftet.

L–Shop-Team er en B2B-grossist av klær og tekstiler for profilering, fritid og arbeid. De leverer til det europeiske markedet med både tekstiler, tilbehør og foredlingsmaterialer. Selskapet har sitt hovedkontor i Tyskland, men har også lokale kontorer rundt om i Europa, blant annet i Oslo.

Nå legges syv nye varemerker til i sortimentet. Produktlinjer fra kjente produsenter og nye produkter for mange bransjer som i noen tilfeller vil være tilgjengelig allerede 1.januar 2025.

– Med utvidelsen av produktsortimentet vårt ønsker vi å tilby kundene våre enda flere alternativer for individuelle prosjekter. Vi har jobbet hardt for å velge produkter som er både av høy kvalitet og innovative, forklarer Andrea Hermann, administrerende direktør for L-Shop-Team.

De nye merkene er rettet mot ulike målgrupper og bransjer, og tilbyr dermed kundene varer som oppfyller de ulike ønskene og kravene.

Slik beskriver L-Shop-Team de nye varemerkene:

Wombat: Wombats livsstilsmote har uformelle og allsidige stiler som er perfekte for fritid og ferie.

TriDri: TriDri er kjent for høyytelses sportsklær og pusteevne. Et merke som tilbyr uovertruffen komfort og ytelse til aktive idrettsutøvere og lag.

Asquith & Fox: Dette merket tilbyr elegant og praktisk mote for fritid. Asquith&Fox legger stor vekt på trendy design og materialer av høy kvalitet.

Utopic: Utopic er et innovativt merke som spesialiserer seg på utvikling av bærekraftige produkter av høy kvalitet. Målet deres er å skape en harmonisk forbindelse mellom menneske og natur. Til dette formålet resirkuleres bomullsrester som genereres under tekstilproduksjon og skjæring.

Terrax: Merket tilbyr arbeidsklær av høy kvalitet som kombinerer funksjonalitet og komfort.

New Morning Studios: Det bærekraftige merket tilbyr trendy farger og moderne snitt for fasjonable gatestiler. New Morning Studios appellerer til motebevisste mennesker som ikke ønsker å gå på akkord med stil og komfort i hverdagen – dette merket forventes å være tilgjengelig fra mars.

Callaway: Som et tradisjonelt merke av golfklær kombinerer Callaway sportslighet med eleganse. De nye produktene er ikke bare egnet for golfbanen, men imponerer også med sin høye bærekomfort og egnethet som utstyr for et bredt spekter av lag og grupper.

Siste nytt

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Video: Peter Ollén om fremtiden for grafisk bransje

Da Sign, Print & Promotion-messen ble arrangert på X Meeting Point utenfor Oslo i midten av mars, var Peter Ollén fra AGI Media en av foredragsholderne på scenen. Peter Ollén er også parlamentsmedlem for Moderaterna i Sverige.
Peter-Norge-e1743685864737-768x512

Heidelberg feirer 175-års jubileum!

11. mars 1850 – for 175 år siden – åpnet Hemmer, Hamm & Co. klokkestøperi og maskinverksted i Frankenthal. I tillegg til klokker laget de også trykkpresser, som la grunnlaget for selskapet som nå heter Heidelberger Druckmaschinen AG. Presisjon, kvalitet og innovasjon var suksessfaktorene som forvandlet Heidelberg fra et verksted med base i Pfalz-regionen i Tyskland til en global aktør i trykkeribransjen.
Tigel

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Les videre

Raskere bilfoliering og bedre resultater med ProSlide-teknikken

Scandraft har begynt å selge den nye Oracal 970 RA+ som har den noe revolusjonerende ProSlide-teknologien. Sign&Print deltok da kundene fikk teste folieringsfilmen.
proslide_9796

Et bredt repertoar tiltrakk seg nye kunder

Med sin deltakelse på Sign, Print & Promotion ønsket Ricoh å vise at de er mer enn arkmatede digitalpresser. Det lyktes de godt med.
Ricoh 1

Suksess for folieringskonkurranse – og to solgte maskiner

Spandex gjorde mye av seg på årets messe med plass til både å vise frem maskiner og materialer, men også arrangere The Spandex Mystery Wrap Competition. Dette førte til at mye folk samlet seg midt i messehallen.
Spandex 1

Mye action hos Scandraft

Materialleverandøren Scandraft lovet i forkant av Sign, Print & Promotion å gasse på og gjøre seg enda mer synlig i det norske markedet. På messen hadde de en stor og velfylt stand med besøk fra flere av deres største leverandører.
Scandraft 3