L-Shop-Team, med virksomhet blant annet i Norge, introduserer over 640 nye artikler i sitt sortiment fra årsskiftet.
L–Shop-Team er en B2B-grossist av klær og tekstiler for profilering, fritid og arbeid. De leverer til det europeiske markedet med både tekstiler, tilbehør og foredlingsmaterialer. Selskapet har sitt hovedkontor i Tyskland, men har også lokale kontorer rundt om i Europa, blant annet i Oslo.
Nå legges syv nye varemerker til i sortimentet. Produktlinjer fra kjente produsenter og nye produkter for mange bransjer som i noen tilfeller vil være tilgjengelig allerede 1.januar 2025.
– Med utvidelsen av produktsortimentet vårt ønsker vi å tilby kundene våre enda flere alternativer for individuelle prosjekter. Vi har jobbet hardt for å velge produkter som er både av høy kvalitet og innovative, forklarer Andrea Hermann, administrerende direktør for L-Shop-Team.
De nye merkene er rettet mot ulike målgrupper og bransjer, og tilbyr dermed kundene varer som oppfyller de ulike ønskene og kravene.
Slik beskriver L-Shop-Team de nye varemerkene:
Wombat: Wombats livsstilsmote har uformelle og allsidige stiler som er perfekte for fritid og ferie.
TriDri: TriDri er kjent for høyytelses sportsklær og pusteevne. Et merke som tilbyr uovertruffen komfort og ytelse til aktive idrettsutøvere og lag.
Asquith & Fox: Dette merket tilbyr elegant og praktisk mote for fritid. Asquith&Fox legger stor vekt på trendy design og materialer av høy kvalitet.
Utopic: Utopic er et innovativt merke som spesialiserer seg på utvikling av bærekraftige produkter av høy kvalitet. Målet deres er å skape en harmonisk forbindelse mellom menneske og natur. Til dette formålet resirkuleres bomullsrester som genereres under tekstilproduksjon og skjæring.
Terrax: Merket tilbyr arbeidsklær av høy kvalitet som kombinerer funksjonalitet og komfort.
New Morning Studios: Det bærekraftige merket tilbyr trendy farger og moderne snitt for fasjonable gatestiler. New Morning Studios appellerer til motebevisste mennesker som ikke ønsker å gå på akkord med stil og komfort i hverdagen – dette merket forventes å være tilgjengelig fra mars.
Callaway: Som et tradisjonelt merke av golfklær kombinerer Callaway sportslighet med eleganse. De nye produktene er ikke bare egnet for golfbanen, men imponerer også med sin høye bærekomfort og egnethet som utstyr for et bredt spekter av lag og grupper.