Scandraft etablerer lager i Drøbak

PUBLISERT: 20 januar 2025
OPPDATERT: 20 januar
Det nye lageret vil gjøre det mulig for Scandraft å betjene sine norske kunder bedre.

Materialleverandøren Scandraft har nylig åpnet ett nytt lager i Drøbak. Dette skal styrke servicenivået til de norske kundene, med ambisjonen om å bli Norges ledende leverandør av grafiske materialer.

Foreløpig leverer Scandraft AS produktene sine fra lageret i Gøteborg, men med det nye lageret i Drøbak har selskapet nå mulighet til å tilby enda raskere og mer effektiv service til sine norske kunder. Den strategiske beliggenheten i Drøbak, nær Oslo og viktige transportveier, vil gjøre selskapet i stand til å redusere ledetidene og møte markedets etterspørsel raskere.

Kombinasjonen av Nordens største lager i Gøteborg og det nye lageret i Drøbak gir Scandraft AS en enda sterkere logistikkløsning som forbedrer leveringstider og servicenivåer, skriver Scandraft i en pressemelding.

Anders Trillkott, administrerende direktør i Scandraft.

– Vi vet hvor viktig det er for våre kunder å få sine produkter i tide og med høy kvalitet. Ved å etablere et lager i Drøbak og samarbeide med Bring Warehouse forbedrer vi vår evne til å levere effektivt og gi raskere svar på deres behov. Dette er en viktig investering for oss og for våre kunder i Norge, sier Anders Trillkott, administrerende direktør i Scandraft AS.

Det nye lageret i Drøbak er en del av Scandraft AS sin langsiktige strategi om å styrke sin posisjon i det norske markedet og de har som mål å bli den ledende leverandøren av grafisk materiale i Norge. Selskapet ser store muligheter til å vokse og utvikle seg ved å tilby ikke bare produkter av høy kvalitet, men også raskere og mer fleksibel service, takket være det tette samarbeidet med Bring Warehouse.

– Vår visjon er å bli den selvsagte leverandøren av grafisk materiale i Norge. Ved å ha lager og tilstedeværelse på stedet sammen med en pålitelig logistikkpartner som Bring Warehouse, kan vi skape et tettere og mer effektivt forhold til våre kunder. Det er en langsiktig investering som vil gjøre oss enda mer konkurransedyktige og bedre rustet til å møte den økende etterspørselen etter grafiske produkter, sier Anders Trillkott.

Ved å være tett på kundene vil selskapet også kunne tilby mer personlig service og større fleksibilitet i sine løsninger, noe som bidrar til en bedre kundeopplevelse.

– Å ha et lager i Drøbak i kombinasjon med Bring Warehouse gjør oss mer responsive og gir oss en unik mulighet til å jobbe proaktivt med våre kunder. Vi etterstreber å forstå deres behov i dybden og hjelpe dem med de beste løsningene for deres virksomheter, sier Anders Trillkott.

Les videre

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

CopyCat tilbake som offisiell leverandør

Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått et spennende samarbeid med CopyCat som offisiell leverandør av markedsmateriell.
ai-generated-8701393_1280

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01