«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

PUBLISERT: 29 januar 2025
OPPDATERT: 31 januar
Rickard Fredlund håper å utvide sin tilstedeværelse i Norge ytterligere med messen.

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.

I tillegg til å være en del av Europas ledende konvolutt- og postemballasjeprodusent, Mayer Network, er Addbrand grossist for flere av markedets mest kjente varemerker innen papir. De lagerfører og distribuerer papir fra blant annet Arctic Paper, Sylvamo, Lessebo, UPM, Fedrigoni, som er spesialtilpasset det nordiske grafiske markedet.

– På standen vår viser vi vår bredde og hvordan vi kan være en totalleverandør av papir og grafisk tilbehør. Vi har i mange år jobbet primært med nordiske papirfabrikker med stort fokus på bærekraft og kvalitet. I tillegg vil vi presentere en stor nyhet i form av et nytt utvalg av rullemedier som følge av vårt oppkjøp av EWJ AS i Danmark, sier medeier og salgssjef Rickard Fredlund, som også vil møte besøkende på standen på messen.

Han trekker frem kunnskapsrike medarbeidere og Addbrands brede sortiment som grunner for messebesøkende til å stikke innom standen.

– I tillegg kan alle som besøker standen vår vinne en pall med papir!

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign, Print & Promotion?

– Det er vår absolutte favorittmesse. En fantastisk mulighet til å møte alle våre eksisterende kunder. Samtidig er det et utmerket utstillingsvindu for å få flere trykkerier til å oppdage Addbrand.

Hvilke forventninger har dere til messen?

– Addbrand tar stadig flere markedsandeler i Norge, noe som er kjempekult! Vi tror at mange grafiske designbedrifter er nysgjerrige på oss og vil gjerne snakke om hvordan vi kan gjøre arbeidet deres litt enklere og litt mer lønnsomt, sier Rickard Fredlund.

Registrer deg her helt gratis!

Siste nytt

Mange inntrykk på Fespa for NGL-stipendiater

En uke før årets Fespa delte Norsk Grafisk Leverandørforening (NGL) ut et reisestipend til to studenter som studerer grafisk design ved Høyskolen Kristiania. Sign&Print møtte dem på messen for å høre hva de så og hvilken kunnskap de tar med seg hjem.
Stipendium 2

Plockmatic satser innen etikett og emballasje

For ti år siden leverte Plockmatic stort sett bare stift- og falsemaskiner for arktrykk. Siden den gang har de gjort seg bredere gjennom oppkjøp, og på årets Fespa var fokuset på noe helt annet: etiketter og emballasje.
Plockmatic

Lakkeffekter uten lakk i Agfas nye planskriver

Agfas nye Onset Panthera FB3216 flatbedskriver er bygget for høye volumer og eksepsjonell hastighet. I tillegg kan maskinen levere lakkeffekter uten lakk.
agfa-DSC0097

Her blir produkt beslaglagt under Fespa etter mistenkt kriminalitet

Uventet drama oppsto på Fespa i Berlin etter at Vivid Laminating Technologies' juridiske team utstedte et påbud med produksjonsstopp mot en kinesisk utstiller, melder Printweek. Dette resulterte i at ett produkt ble konfiskert fra utstillingen.
fespa-kriminalitet

Les videre

Fujifilm: "Det er veldig sjeldent at en ny blekkteknologi lanseres"

Fujifilm har utviklet en helt ny blekkteknologi. Aquafuze kombinerer UV LED og vannbasert utskrift. Teknologien debuterer i den nye storformatskriveren Acuity Triton, utviklet i samarbeid med Mutoh.
fujifilm0061

Kongsberg forenkler håndteringen med ny programvare

På Drupa i fjor lanserte Kongsberg PCS sitt nye flaggskip ultimate 24. Det var en gitt følgesvenn for årets FESPA -messe samt et C24 -bord og nyheter innen programvare.
David

Ny beskyttelsesfilm for frontruter: "Utrolig stort marked"

Hexis bestselgende lakkbeskyttelsesfilm Bodyfence kommer med en ny film for å beskytte frontruter.
fukt_9373

Raskere bilfoliering og bedre resultater med ProSlide-teknikken

Scandraft har begynt å selge den nye Oracal 970 RA+ som har den noe revolusjonerende ProSlide-teknologien. Sign&Print deltok da kundene fikk teste folieringsfilmen.
proslide_9796