«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

PUBLISERT: 29 januar 2025
OPPDATERT: 31 januar
Rickard Fredlund håper å utvide sin tilstedeværelse i Norge ytterligere med messen.

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.

I tillegg til å være en del av Europas ledende konvolutt- og postemballasjeprodusent, Mayer Network, er Addbrand grossist for flere av markedets mest kjente varemerker innen papir. De lagerfører og distribuerer papir fra blant annet Arctic Paper, Sylvamo, Lessebo, UPM, Fedrigoni, som er spesialtilpasset det nordiske grafiske markedet.

– På standen vår viser vi vår bredde og hvordan vi kan være en totalleverandør av papir og grafisk tilbehør. Vi har i mange år jobbet primært med nordiske papirfabrikker med stort fokus på bærekraft og kvalitet. I tillegg vil vi presentere en stor nyhet i form av et nytt utvalg av rullemedier som følge av vårt oppkjøp av EWJ AS i Danmark, sier medeier og salgssjef Rickard Fredlund, som også vil møte besøkende på standen på messen.

Han trekker frem kunnskapsrike medarbeidere og Addbrands brede sortiment som grunner for messebesøkende til å stikke innom standen.

– I tillegg kan alle som besøker standen vår vinne en pall med papir!

Hvorfor velger dere å stille ut på Sign, Print & Promotion?

– Det er vår absolutte favorittmesse. En fantastisk mulighet til å møte alle våre eksisterende kunder. Samtidig er det et utmerket utstillingsvindu for å få flere trykkerier til å oppdage Addbrand.

Hvilke forventninger har dere til messen?

– Addbrand tar stadig flere markedsandeler i Norge, noe som er kjempekult! Vi tror at mange grafiske designbedrifter er nysgjerrige på oss og vil gjerne snakke om hvordan vi kan gjøre arbeidet deres litt enklere og litt mer lønnsomt, sier Rickard Fredlund.

Registrer deg her helt gratis!

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01