Konica Minolta styrker salgsstyrken

PUBLISERT: 29 august 2006
OPPDATERT: 21 mars

To nye salgssjefer er på plass hos Konica Minolta Business Solutions Norway AS. Kjetil R. Fosstvedt og Roger Holand skal sørge for at Konica Minolta skal spise andeler fra Xerox, Canon og andre. Selskapet opplever at utskriftsmarkedet er i rivende utvikling, og har stor tro på at produksjonsskriverne PRO C6500 og eksisterende PRO 1050 vil utgjøre slagkraftige alternativer for grafiske bedrifter med høye krav til produktivitet og effektivisering. C6500 vil bli levert med EFI Fiery og Creo arbeidsflyt, noe selskapet håper skal åpne det grafiske markedet. – Endelig kan vi stolt stå frem å si at vi virkelig har noe å fare med. Vi har allerede vunnet flere kontrakter i konkurranse med sterke aktører og prospektlisten for fremtidige salg blir bare lengre og lengre, sier Kjetil R. Fosstvedt. Han får nå ansvaret for Konica Minoltas PP-satsning i Oppland, Hedmark, Østfold, Vestfold og Telemark. Roger Holand på sin side retter kundefokuset mot Oslo, Akershus og Buskerud. – Dette er et marked som stiller store krav til maskinvare via programvare til teknisk service og support, sier han og er overbevist om at Konica Minolta vil hevde seg i konkurransen om de mest kravstore kundene. – Jeg er 100 % sikker på at vi vil lykkes med vår satsning innen digitaltrykk og grafisk bransje. Med bizhub PRO 1050-serien kan vi blant annet tilby hele nitten forskjellige systemkonfigurasjoner. Programløsningene kan synkronisere og fordele én og samme jobb til både farge- og sort/hvitt-løsninger, sier Roger Holand.

Les videre

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1

RKGrafisk kjøper seg inn i Hurtig-Trykk

RKGrafisk AS har inngått en avtale om å kjøpe 75% av aksjene i Hurtig-Trykk AS. "Denne strategiske investeringen vil styrke RKGrafisk sin posisjon i det norske trykkerimarkedet og utvide selskapets tjenesteportefølje," heter det i en pressemelding fra selskapet.
rkgrafisk_ht

Scandinavian Print Group kjøper opp digitaltrykkeri

Direktøren i Scandinavian Print Group (SGP), Esben Mols Kabell, bekrefter at de har kjøpt det danske digitaltrykkeriet PrinfoParitas.
esben_SGP-1

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1