Konica Minolta styrker salgsstyrken

To nye salgssjefer er på plass hos Konica Minolta Business Solutions Norway AS. Kjetil R. Fosstvedt og Roger Holand skal sørge for at Konica Minolta skal spise andeler fra Xerox, Canon og andre. Selskapet opplever at utskriftsmarkedet er i rivende utvikling, og har stor tro på at produksjonsskriverne PRO C6500 og eksisterende PRO 1050 vil utgjøre slagkraftige alternativer for grafiske bedrifter med høye krav til produktivitet og effektivisering. C6500 vil bli levert med EFI Fiery og Creo arbeidsflyt, noe selskapet håper skal åpne det grafiske markedet. – Endelig kan vi stolt stå frem å si at vi virkelig har noe å fare med. Vi har allerede vunnet flere kontrakter i konkurranse med sterke aktører og prospektlisten for fremtidige salg blir bare lengre og lengre, sier Kjetil R. Fosstvedt. Han får nå ansvaret for Konica Minoltas PP-satsning i Oppland, Hedmark, Østfold, Vestfold og Telemark. Roger Holand på sin side retter kundefokuset mot Oslo, Akershus og Buskerud. – Dette er et marked som stiller store krav til maskinvare via programvare til teknisk service og support, sier han og er overbevist om at Konica Minolta vil hevde seg i konkurransen om de mest kravstore kundene. – Jeg er 100 % sikker på at vi vil lykkes med vår satsning innen digitaltrykk og grafisk bransje. Med bizhub PRO 1050-serien kan vi blant annet tilby hele nitten forskjellige systemkonfigurasjoner. Programløsningene kan synkronisere og fordele én og samme jobb til både farge- og sort/hvitt-løsninger, sier Roger Holand.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: