Jul på papiret – løp og kjøp!

PUBLISERT: 5 desember 2006
OPPDATERT: 21 mars

Arctic Paper, Grafill og Norsk Form har igjen arrangert designkonkurransen «Jul på papiret». Hensikten med prosjektet er å fremme norsk design og illustrasjon, samt bidra til å sette fokus på en humanitær organisasjon ved å yte et økonomisk bidrag. Designere og illustratører ble i høst invitert til å formgi nyskapende og inspirerende julepapir. Tre vinnere er kåret og motivene er trykt på eksklusivt gavepapir som selges utvalgte i Ark-butikker. Ved å kjøpe spesialdesignet julepapir legges norsk design under juletreet samtidig som man gir en gave som går uavkortet til Redd Barna og deres arbeid for asylsøkerbarn i Norge. Arkene er trykt hos RK-Grafisk, og papiret er levert av Arctic Paper – et flott stykke sponsorarbeid fra grafisk bransje! Ved å kjøpe Jul på papiret gir man en gave på 100 kroner som går uavkortet til Redd Barnas arbeid for asylsøkerbarn i Norge. 1. desember ble papiret lagt ut for salg i 40 Ark-butikker, fra Kristiansand til Tromsø i nord. Pakkene består av 3 ark 70cm x 100cm med ulike formgitte motiv. Løp og kjøp!

Les videre

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Danish Label Coating lukker – men står klar med en løsning til kundene

28. februar er det slutt. Danish Label Coating legger ned etter mer enn 30 år i bransjen.
Men de etterlater ingen "på perrongen" som eieren, Jørgen Clemmensen uttrykker det. De har en løsning klar for kundene.
DLC_01

CopyCat tilbake som offisiell leverandør

Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått et spennende samarbeid med CopyCat som offisiell leverandør av markedsmateriell.
ai-generated-8701393_1280

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01