HPs nye blekkstrategi

PUBLISERT: 4 juni 2007
OPPDATERT: 4 juni

HP tilpasser sitt tilbud av forbruksmateriell slik at kunden lettere kan velge produkter som passer egen virksomhet. Fra å ha hatt en «one-size-fits-all-modell» går HP nå i retning av at kundene selv skal finne sin egen modell og farge. For å gjøre det enkelt har HP valgt å fargekode produktene sine. – Våre kunder er vant til å kunne velge nøyaktig den skriveren som passer egne behov. Vi mener at det også bør være slik for tilbehøret, som jo er minst like viktig for å oppnå et godt sluttresultat. Avhengig av hvor mye og hva man skriver ut, har våre kunder ulike behov, og derfor utvider vi nå utvalget av blekkpatroner, forteller Anders Hannola, ansvarlig for forbruksmateriell hos HP. HP velger å lansere mindre forpakninger av hensyn til kunder med lavere utskriftsvolumer. Kunder med større volumer kan kjøpe større forpakninger og også oppnå lavere kostnad per side. Den nyeste typen emballasje er rød og retter seg mot dem som har mer avanserte utskriftsbehov, eksempelvis fotoutskrifter.

Les videre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1

Canon lanserer tre nye storformatprintere

Canon legger til nye storformatprintere til sitt sortiment, i form av imagePROGRAF TZ- og TX-serien. Disse maskinene egner seg spesielt godt for arkitekter og ingeniører, samt for plakatproduksjon.
V610-TZ-32000-LIFESTYLE-07_3x2

iEcho kjøper tysk skjærebordprodusent

Den kinesiske skjære- og fresebordprodusenten iEcho kjøper tyske Aristo.
iecho

Dominos nye printer skriver ut i høy hastighet på flaskekorken

Domino Printing Sciences har lansert en ny serie med raske produkthåndterings- og utskriftsløsninger designet for å støtte drikkevareprodusenter og hjelpe dem med å levere emballasje uten flaskeetiketter av miljømessige og regulatoriske årsaker. Den nye serien skriver ut variable data og maskinlesbare koder, inkludert QR-koder, på korkene for HDPE-emballasje.
Dominov

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1