HPs nye blekkstrategi

PUBLISERT: 4 juni 2007
OPPDATERT: 4 juni

HP tilpasser sitt tilbud av forbruksmateriell slik at kunden lettere kan velge produkter som passer egen virksomhet. Fra å ha hatt en «one-size-fits-all-modell» går HP nå i retning av at kundene selv skal finne sin egen modell og farge. For å gjøre det enkelt har HP valgt å fargekode produktene sine. – Våre kunder er vant til å kunne velge nøyaktig den skriveren som passer egne behov. Vi mener at det også bør være slik for tilbehøret, som jo er minst like viktig for å oppnå et godt sluttresultat. Avhengig av hvor mye og hva man skriver ut, har våre kunder ulike behov, og derfor utvider vi nå utvalget av blekkpatroner, forteller Anders Hannola, ansvarlig for forbruksmateriell hos HP. HP velger å lansere mindre forpakninger av hensyn til kunder med lavere utskriftsvolumer. Kunder med større volumer kan kjøpe større forpakninger og også oppnå lavere kostnad per side. Den nyeste typen emballasje er rød og retter seg mot dem som har mer avanserte utskriftsbehov, eksempelvis fotoutskrifter.

Siste nytt

PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Mossfirmaet PS Press Reklame hadde travle dager på Fespa i Berlin. De dro hjem med både en ny maskin og en Fespa-pris.
PS Press Canon
PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

HP viste frem flere nye produkter på årets Fespa-messe. Antalis Norge tok med seg et trettitalls norske kunder på en omvisning på standen for å vise frem hva som er nytt.
Antalis tur 3
Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Zünd viste, med bare to maskiner, mulighetene som finnes med deres skjære- og freseutstyr.
Zund-Fespa_02
Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

På FESPA viste Robotfactory frem sitt automatiserte skjæresystem med to ABB-industriroboter i samkjøring med et industrielt Zünd D3-skjærebord.
robot_01
Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

Les videre

Canon stiller ut de siste storformatnyhetene

Canon viser frem det nyeste i storformat på FESPA Global Print Expo, 6.–9. mai i Berlin, Tyskland.
fespa-2025_web-page_coloradom_arizona_flow_neon_env1_2023_hr-3x2_6d346bbefd7445b3b7c32e8e381567ab
Canon stiller ut de siste storformatnyhetene

Ny beskyttelsesfilm for frontruter: "Utrolig stort marked"

Hexis bestselgende lakkbeskyttelsesfilm Bodyfence kommer med en ny film for å beskytte frontruter.
fukt_9373
Ny beskyttelsesfilm for frontruter: «Utrolig stort marked»

Summa demonstrerer den nye V-serien og DTF-kutter

For snart tre år siden kjøpte Summa den italienske skjærebordprodusenten Valiani. Nå slippes den første fellesløsningen, V-serien.
Summa-V-w-1024x683
Summa demonstrerer den nye V-serien og DTF-kutter

Et bredt repertoar tiltrakk seg nye kunder

Med sin deltakelse på Sign, Print & Promotion ønsket Ricoh å vise at de er mer enn arkmatede digitalpresser. Det lyktes de godt med.
Ricoh 1
Et bredt repertoar tiltrakk seg nye kunder