Heidelberg reduserer antall varemerker

Heidelberg har samlet samtlige forbruksartikler under én produktkategori; Saphira. På Drupa 2008 vil selskapet presentere en ny globalt standardisert produktserie med dette navnet. Saphira-serien skal representere en bred portefølje av høykvalitets forbruksmateriell for både standardisert og spesialtilpasset produksjon innenfor førtrykk, trykk og ferdiggjøring. Samtlige produkter skal være optimalisert og testet spesielt. Saphira-navnet skal også være en bekreftelse på at produktet tilfredsstiller de mest vanlige miljømessige industristandardene.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Print Against War: Gir støtte til Ukraina

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.

Publisert av: 

EFI lanserer fem nye digitale front-ends til Konica Minoltas maskiner

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.

Publisert av: