
Xerox-partneren BizDoc tror at finanskrisen vil fremtvinge en sterkere fokus på effektiv markedsføring, og styrker teamet sitt med de to erfarne medarbeiderne Arild Nicolaysen og Jan-Fredrik Bergmark.
– I trangere tider må næringslivet være enda mer kritisk til hvordan markedsføringspengene brukes, og kreve resultater av hver investert krone. Derfor vil kampanjer med personlig markedsføring bli foretrukket av mange flere, noe som vil gi ytterligere oppsving for digitaltrykk på bekostning av offset, sier Petter Langkaas, administrerende direktør hos Xerox-partneren BizDoc.
Arild Nicolaysen har allerede arbeidet med norske Xerox-kunder i en årrekke, både fra Xerox og Reply Web. Som Business Development Manager hos BizDoc vil han i første rekke bistå eksisterende BizDoc/Xerox-kunder med automatisering av arbeidsflyt og bedre utnyttelse av teknologi for web2print, trykk med variable data, krysspublisering og en-til-en-markedsføring.
– Mange kunder besitter førsteklasses maskinvare for digitaltrykk, samtidig som de ikke utnytter potensialet innenfor arbeidsflyt og øvrig Freeflow-programvare. Det blir en av mine oppgaver å bistå kundene med å få maksimalt ut av investeringen, slik at de kan posisjonere seg høyere opp i verdikjeden hos sine kunder, sier Arild Nicolaysen.
Jan-Fredrik Bergmark har vært tilknyttet flere utstyrsleverandører, sist hos Canon Norge. Som Key Account Manager hos BizDoc vil han arbeide med kunder i ulike bransjer, ikke minst grafiske kunder som ønsker å ta sin del av digitaltrykksegmentet.
BizDoc (Business Documents AS) er Xerox-partner i Oslo, østlandsområdet og Trøndelag.