Styrker staben, forventer vekst i digitaltrykk

PUBLISERT: 15 januar 2009
OPPDATERT: 21 mars
Jan-Fredrik Bergmark (t.v.) og Arild Nicolaysen
Jan-Fredrik Bergmark (t.v.) og Arild Nicolaysen

Xerox-partneren BizDoc tror at finanskrisen vil fremtvinge en sterkere fokus på effektiv markedsføring, og styrker teamet sitt med de to erfarne medarbeiderne Arild Nicolaysen og Jan-Fredrik Bergmark.

– I trangere tider må næringslivet være enda mer kritisk til hvordan markedsføringspengene brukes, og kreve resultater av hver investert krone. Derfor vil kampanjer med personlig markedsføring bli foretrukket av mange flere, noe som vil gi ytterligere oppsving for digitaltrykk på bekostning av offset, sier Petter Langkaas, administrerende direktør hos Xerox-partneren BizDoc.

Arild Nicolaysen har allerede arbeidet med norske Xerox-kunder i en årrekke, både fra Xerox og Reply Web. Som Business Development Manager hos BizDoc vil han i første rekke bistå eksisterende BizDoc/Xerox-kunder med automatisering av arbeidsflyt og bedre utnyttelse av teknologi for web2print, trykk med variable data, krysspublisering og en-til-en-markedsføring.

– Mange kunder besitter førsteklasses maskinvare for digitaltrykk, samtidig som de ikke utnytter potensialet innenfor arbeidsflyt og øvrig Freeflow-programvare. Det blir en av mine oppgaver å bistå kundene med å få maksimalt ut av investeringen, slik at de kan posisjonere seg høyere opp i verdikjeden hos sine kunder, sier Arild Nicolaysen.

Jan-Fredrik Bergmark har vært tilknyttet flere utstyrsleverandører, sist hos Canon Norge. Som Key Account Manager hos BizDoc vil han arbeide med kunder i ulike bransjer, ikke minst grafiske kunder som ønsker å ta sin del av digitaltrykksegmentet.
BizDoc (Business Documents AS) er Xerox-partner i Oslo, østlandsområdet og Trøndelag.

Siste nytt

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Video: Peter Ollén om fremtiden for grafisk bransje

Da Sign, Print & Promotion-messen ble arrangert på X Meeting Point utenfor Oslo i midten av mars, var Peter Ollén fra AGI Media en av foredragsholderne på scenen. Peter Ollén er også parlamentsmedlem for Moderaterna i Sverige.
Peter-Norge-e1743685864737-768x512

Heidelberg feirer 175-års jubileum!

11. mars 1850 – for 175 år siden – åpnet Hemmer, Hamm & Co. klokkestøperi og maskinverksted i Frankenthal. I tillegg til klokker laget de også trykkpresser, som la grunnlaget for selskapet som nå heter Heidelberger Druckmaschinen AG. Presisjon, kvalitet og innovasjon var suksessfaktorene som forvandlet Heidelberg fra et verksted med base i Pfalz-regionen i Tyskland til en global aktør i trykkeribransjen.
Tigel

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Les videre

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Omikai Systems kjøpes opp av europeisk leverandør

Omikai Systems leverer skybaserte forretnings- og netthandelssystemer for grafiske designselskaper. Nå kjøpes det svenske selskapet opp av belgiske CERM.
L-R-Jan-Heyse-CEO-at-Cerm-and-Mathias-Erlandsson-CEO-at-Omikai-740x450-1

Bildekavalkade fra Sign, Print & Promotion Del 2

Vi har samlet flere bildeglimt fra Sign, Print & Promotion-messen 2025. Neste messe arrangeres om to år, så sett av 17.-18. mars 2027 i kalenderen allerede nå. Vi sees!
Bildekavalkade