Direct Smile satser på flerkanalspublisering

n44205-directsmile_web

Direct Smiles nyeste tillegg, Direct Smile Cross Media, er en integrert løsning for markedsføring i flere kanaler. Med dette verktøyet kan man gjennomføre kampanjer som kombinerer eksempelvis trykk, e-post og Internett. Med en personlig nettside for hver mottaker, såkalt pURL, kan man enkelt spore responsen for Internett-basert markedsføring og tilpasse tilbakemeldingene til den enkelte mottaker. På denne måten er det mulig å hente inn ytterligere informasjon om mottakerne. Kombinasjonen av DM og pURL skal ifølge Direct Smile gi raskere tilbakemelding til avsenderen og et mer detaljert bilde av mottakernes respons. Sporingsverktøyet i programvaren gir sanntidsinformasjon etter at kampanjen er iverksatt. Via et panel kan man følge mottakerens bruksmønstre.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg fokuserer på programvare i skyen

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg er nok mest kjent for sine store offsetmaskiner, men Heidelberg har vært i gang med strukturutvikling i flere år, dels utvidet produktspekteret med mindre, digitale trykkpresser, men også dreid selskapet i en ny retning med fokus på mer digitalisering og programvare. Møt dem på den danske Sign, Print & Pack-messen.

Publisert av: 

Plockmatic kjøper opp britisk leverandør av skjæresystemer

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Med oppkjøpet får Plockmatic-gruppen dermed inn en global leverandør av utstyr innen trykking og grafisk produksjon. Intecs produktspekter inkluderer en egen ColorCut-serie, som inkluderer skjærebord på inngangsnivå for storformatproduksjon. Selskapet tilbyr også Intec ColorFlare-serien av stasjonære og profesjonelle enheter for å forbedre både folie- og laminatutskrift. Når Intec nå blir en del av det svenskeide […]

Publisert av: