Direct Smile satser på flerkanalspublisering

n44205-directsmile_web

Direct Smiles nyeste tillegg, Direct Smile Cross Media, er en integrert løsning for markedsføring i flere kanaler. Med dette verktøyet kan man gjennomføre kampanjer som kombinerer eksempelvis trykk, e-post og Internett. Med en personlig nettside for hver mottaker, såkalt pURL, kan man enkelt spore responsen for Internett-basert markedsføring og tilpasse tilbakemeldingene til den enkelte mottaker. På denne måten er det mulig å hente inn ytterligere informasjon om mottakerne. Kombinasjonen av DM og pURL skal ifølge Direct Smile gi raskere tilbakemelding til avsenderen og et mer detaljert bilde av mottakernes respons. Sporingsverktøyet i programvaren gir sanntidsinformasjon etter at kampanjen er iverksatt. Via et panel kan man følge mottakerens bruksmønstre.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: