Da KBA Nordic i fjor vår trengte en handlekraftig person som kunne fortsette å utvikle selskapet og få de nordiske landene til å fungere som en enhet samtidig som respekten for hvert land og dets medarbeidere ble ivaretatt, ringte de en gammel kjenning. Ordet «lojalitet» skal i følge dem som kjenner ham, være nærmest synonymt med Ole Rydahl. I 2002 var han med og startet KBA Nordic. Etter mange år som forhandler av KBA, ble han deleier i KBA Nordic. Avtalen innebar dessuten at Ole Rydahl skulle lede den nordiske organisasjonen i tre år.
Men i 2006 trengte selskapet ham igjen, og nå har KBA enda en gang hentet inn Ole for få utviklingen av selskapet tilbake på skinner.
– Jeg hadde ikke trodd at jeg enda en gang skulle utvikle strategier for KBA Nordics videre utvikling, sier Ole Rydahl. – Det er spennende, og jeg er allerede i gang. Salget går bra på tross av krisen. Arkoffsetsiden går bra. I Finland har de til og med solgt en rotasjon, så jeg har mye bra å arbeide med.
– I motsetning til mange andre slår vi ikke flere enheter sammen, men vil fortsatt ha virksomhet i hvert land. Vi er her for kunden, vi skal være synlige og tilstede der kundene er. Men vi skal spille den samme melodien, i takt, avslutter Ole Rydahl.