Bytter DM med transpromo

Den britiske banken Nationwide ønsker å få kontroll over kostnadene til direktereklame. De mener løsningen er å bygge en intern plattform for transpromo-materiell. Banken har 15 millioner kunder, og følgelig store kostnader til kundekommunikasjon. Muligheten for å sende ut tilbud og annen reklame sammen med kontoutskrifter og fakturaer, skal hjelpe banken med å holde kostnadene ved utsendelsen nede. Den nye plattformen er basert på Automated Document Factory (ADF), og installeres av blant annet Xerox og Pitney Bowes. Nationwide legger til at de ikke gir opp tradisjonell DM helt. Det vil fremdeles være en betydningsfull kanal for oss, heter det i en artikkel fra Printweek.com.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Xaar med nytt printhode

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

En ledende leverandør av printhoder for trykkpresser fra forskjellige produsenter er inkjet-teknoselskapet Xaar. Nå har de lansert sitt nyeste skrivehode – Xaar Irix – som er utviklet for å sikre nøyaktig, pålitelig og enkel utskrift for koding og merking, produktprinting, funksjonelle væsker og 3D -utskrift.

Publisert av: 

HP-jubileum med maskinlansering til storformat

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

HP feirer 30 år med utviklingen av fotoprinterserien Designjet med å lansere to nye modeller. I forbindelse med lanseringen benytter de også sjansen til å levere en Pro-printerfamilie i serien Pagewide som åpner for å skrive ut på papir, fleksible materialer og medieplater.

Publisert av: