Bytter DM med transpromo

Den britiske banken Nationwide ønsker å få kontroll over kostnadene til direktereklame. De mener løsningen er å bygge en intern plattform for transpromo-materiell. Banken har 15 millioner kunder, og følgelig store kostnader til kundekommunikasjon. Muligheten for å sende ut tilbud og annen reklame sammen med kontoutskrifter og fakturaer, skal hjelpe banken med å holde kostnadene ved utsendelsen nede. Den nye plattformen er basert på Automated Document Factory (ADF), og installeres av blant annet Xerox og Pitney Bowes. Nationwide legger til at de ikke gir opp tradisjonell DM helt. Det vil fremdeles være en betydningsfull kanal for oss, heter det i en artikkel fra Printweek.com.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Print Against War: Gir støtte til Ukraina

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.

Publisert av: 

EFI lanserer fem nye digitale front-ends til Konica Minoltas maskiner

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.

Publisert av: