Bytter DM med transpromo

Den britiske banken Nationwide ønsker å få kontroll over kostnadene til direktereklame. De mener løsningen er å bygge en intern plattform for transpromo-materiell. Banken har 15 millioner kunder, og følgelig store kostnader til kundekommunikasjon. Muligheten for å sende ut tilbud og annen reklame sammen med kontoutskrifter og fakturaer, skal hjelpe banken med å holde kostnadene ved utsendelsen nede. Den nye plattformen er basert på Automated Document Factory (ADF), og installeres av blant annet Xerox og Pitney Bowes. Nationwide legger til at de ikke gir opp tradisjonell DM helt. Det vil fremdeles være en betydningsfull kanal for oss, heter det i en artikkel fra Printweek.com.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En ”doldis” er den største skiltmakeren

Tekst: Peter Ollén | Foto: Peter Ollén

De største skiltene. Og de minste. Bokstaver som er oppbygde hver for seg med bakgrunnsbelysning. Eller en duk på 25 kvadratmeter som spenner over en hel fasade. Tre, metall, akryl. Spesialistkunnskap om sveising og belysning. Og om vindens krefter. Det er bara en del av den kunnskapen som Signtronic besitter.

Publisert av: 

Packnorth: Canon LabelStream 4000 vises for messepublikum

Tekst: Bo Wallteg | Foto: Canon

Canon brenner alt kruttet sitt på en enkelt maskin under Packnorth 10. – 12. mai. Canon LabelStream 4000, en spennende etikettpresse lansert i 2019, har nå begynt å finne veien til markeder i Europa. Norden er fortsatt et uberørt område, men Canon håper å legge grunnlaget for fremtidige installasjoner via Packnorth.

Publisert av: