Ukens nyheter fra AGI

Denne uken kom Manroland på banen med ny organisasjon i Norden/Baltikum i tillegg til et formalisert samarbeid med Océ.

Og Sun Chemical, med en ny løsning for annonser med smak (lukt har vi jo allerede) som kan gi papirmediet enda et fortrinn.

Print Power-kampanjen ble lansert i Norge denne uken, sjekk nettstedet printpower.no, der du – enten du selger eller kjøper trykksaker – kan se hvorfor papir er en effektiv budskapsbærer med stor gjennomslagskraft.

Start med å delta i Print Powers julekalender, og ha en fin vinterhelg!

Vennlig hilsen

alle oss i AGI

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Print Against War: Gir støtte til Ukraina

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Initiativet «Print Against War» oppfordrer trykkerier og formidlere, utgivere, influensere og leverandører til trykkeri- og emballasjeindustrien om å gå sammen for å støtte sine kolleger i Ukraina i denne utrolig vanskelige tiden. Du kan f.eks. legge inn muligheten til frivillige donasjoner i nettbutikken din.

Publisert av: 

EFI lanserer fem nye digitale front-ends til Konica Minoltas maskiner

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Electronics For Imaging (EFI) lanserer fem nye EFI Fiery digitale grensesnitt (DFE) basert på den nyeste Fiery-plattformen, Fiery FS500 Pro. Konica Minolta vil være den første til å integrere dem med sine produksjonsmaskiner på grunn av deres mangeårige samarbeid med EFI.

Publisert av: