Ifølge Bong Ljungdahl var det fremdeles dårlig etterspørsel i konvoluttmarkedet i fjerde kvartal i fjor. Selv om det påvirket selskapets resultat, finnes det lyspunkter i regnskapet. Bong oppnådde et resultat etter skatt på minus 86 millioner svenske kroner i fjorårets fjerde kvartal. Driftsresultatet landet på minus 106 millioner SEK. Det inkluderer kostnadene knyttet til sammenslåingen med Hamelins konvoluttdivisjon, samt andre engangsposter på 136 millioner kroner. Omsetningen i perioden var SEK 939 millioner. Ifølge bransjestatistikk ble konvoluttvolumene redusert med om lag 5 prosent i forhold til året før. Russland og Øst-Europa gikk mot strømmen, og i disse markedene økte volumet med 5–10 prosent. I emballasjemarkedet ser det imidlertid lysere ut, der Bong har sitt Propac-sortiment. Ifølge selskapet økte etterspørselen etter emballasje for e-handel, postordre og detaljhandel. Det ser vi også tydelig i omsetningen av Propac, som økte med 34 prosent i fjerde kvartal.