Océ servicetjeneste på nett

Denne uken lanserer Océ-Norge A.S. en ny webportal for registrering av serviceforespørsler. Det betyr slutten på telefonkøer og begrenset service.

– Ved hjelp av Océ Online Service blir det nå en enkel sak for kundene våre å registrere en serviceforespørsel hos Océ, sier Knut Egil Brenden, IT-ansvarlig i Océ. Han forteller at ved hjelp av nettportalen Océ Online Service logger kunden seg bare på med brukernavn og passord, søker etter skriveren sin, identifiserer problemet og sender en serviceforespørsel. – Våre kunder har etterspurt en enklere måte å registrere serviceforespørsler på, og dette er noe vi har tatt til etterretning. Med Océ Online Service får man en lettvint, effektiv og tidsbesparende tilgang til service, døgnet rundt. Det betyr slutten på telefonkøer og begrenset tilgang til service utenom kontortidene. Han understreker at Océs nye servicetjeneste ikke er ment som en erstatning for kundeservice på telefon, men som en tilleggstjeneste til kundene. – Vi i Océ er opptatt av å levere god service og support til våre kunder i alle ledd. Dette er neste skritt på veien til et enda bredere servicetilbud.

Océ ble grunnlagt i 1877. Bedriften ble kjøpt opp av det japanske selskapet Canon i 2009, og de eier per dags dato cirka 90 prosent av aksjene i Océ.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En stor del blir igjen hos Skipnes

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder / Skipnes

Skipnes Holding har solgt etikettdelen till Ettiketto. Men den tradisjonelle grafiske produksjonen, i Skipnes Kommunikasjon, blir igjen hos de gamle eierne og planlegges å vokse personalmessig med 25 prosent når Trondheimsfirmaet flytter inn i helt nybygde lokaler til sommeren.

Publisert av: