Print Power gjennomfører i disse dager en undersøkelse i 13 land, deriblant Norge. Hensikten er å finne ut mer om hvordan vi bruker det mangfoldige medietilbudet i hverdagen. I undersøkelsen er det beskrevet noen få situasjoner som man ønsker svar på. AGI støtter tiltaket og er nysgjerrig på svarene, så vi håper at du vil ta deg tid til dette. Undersøkelsen er anonym og tar deg bare noen minutter. Klikk her for å komme direkte til den norske utgaven av undersøkelsen.
Om Print Power
Print Power er et nasjonalt og internasjonalt nettverk som skal fremme papirbasert informasjon og reklame som en effektiv og bærekraftig kommunikasjonskanal. Støttespillere i Norge er foruten AGI: Posten, Bring, Fellesforbundet, Norske Skog, Veolia Miljø, RGL, Norsk Grafisk Leverandørforening, Antalis, Nordma, Norpost, Aller Trykk, Grøset, 07 Gruppen, Strålfors, Lundeby & Co Bokbinderi, Helli Visuell Kommunikasjon og NHO Grafisk.
Takk for hjelpen.
Lasse Andreassen
Redaktør