Ny markedsansvarlig til Canon

Marita Lindvik går til Canon Norge

Canon har ansatt Marita Lindvik som Service Marketing Manager i Norge. Lindvik har lang fartstid innen IT og tjenesteytende sektor der hun har jobbet med salg og marketing. Lindvik kommer fra Posten Norge der hun jobbet som Senior Markedsrådgiver. Tidligere har hun også jobbet med partnerutvikling i Sony og EMC, og hun har bransjeerfaring fra Xerox.

Lindvik plasseres i Business Imaging Group, som har ansvar for Canons forretningssegment. Her skal hun jobbe med utvikling, lansering, markedsføring og oppfølging av Canons voksende tjenesteportefølje.

En av Lindviks oppgaver blir videreutvikling av Canons satsningsområde Managed Print Services (MPS), en tjeneste der kundens dokumentproduksjon og tilknyttede forretningsprosesser settes ut for å spare ressurser – etter en grundig analyse og behovstilpasning,

Markedsdirektør i Canon Business Imaging Group, Magnus Blegen, gleder seg over ansettelsen. – Marita er et meget kompetent og energisk tilskudd til vårt team. Hun får en sentral posisjon i vår satsning på tjenester, og vi er overbevist om at hun er den rette til å forsterke vår posisjon som markedsleder. Vi gleder oss til å jobbe sammen med Marita, avslutter Blegen.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: