Drupa: Kvinnsterke på tur

Det skulle ha vært 12, så noen var dessverre ikke til stede da bildet ble tatt.

Akershus Reklameteam ble påtruffet mellom to haller, der det tilfeldigvis ble servert både mat og drikke. De var over gjennomsnittet tallrikt representert, og dominert av damer.

– Vi har satt av penger til denne anledningen lenge, sier daglig leder Arne Bruun. – Det er viktig å delta på Drupa, både faglig og sosialt. Vi er en gruppe på 10 fra vårt firma pluss to fra vår samarbeidspartner Bring. Noen få er igjen hjemme for å holde butikken i gang. Men jeg ser på fire dagers fravær på jobben som en ren investering for framtida. Vi er ikke ute etter noe spesifikt, men mer generelt interessert i plastpakking og alt som angår ferdiggjøring og det vi jobber med. Dukker det opp noe uimotståelig fristende, så kjøper jeg det imidlertid på flekken!, sier Bruun.

Drupa byr alltid på såre føtter og ømme lattermuskler

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: