Drupa: Kvinnsterke på tur

Det skulle ha vært 12, så noen var dessverre ikke til stede da bildet ble tatt.

Akershus Reklameteam ble påtruffet mellom to haller, der det tilfeldigvis ble servert både mat og drikke. De var over gjennomsnittet tallrikt representert, og dominert av damer.

– Vi har satt av penger til denne anledningen lenge, sier daglig leder Arne Bruun. – Det er viktig å delta på Drupa, både faglig og sosialt. Vi er en gruppe på 10 fra vårt firma pluss to fra vår samarbeidspartner Bring. Noen få er igjen hjemme for å holde butikken i gang. Men jeg ser på fire dagers fravær på jobben som en ren investering for framtida. Vi er ikke ute etter noe spesifikt, men mer generelt interessert i plastpakking og alt som angår ferdiggjøring og det vi jobber med. Dukker det opp noe uimotståelig fristende, så kjøper jeg det imidlertid på flekken!, sier Bruun.

Drupa byr alltid på såre føtter og ømme lattermuskler

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


En stor del blir igjen hos Skipnes

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder / Skipnes

Skipnes Holding har solgt etikettdelen till Ettiketto. Men den tradisjonelle grafiske produksjonen, i Skipnes Kommunikasjon, blir igjen hos de gamle eierne og planlegges å vokse personalmessig med 25 prosent når Trondheimsfirmaet flytter inn i helt nybygde lokaler til sommeren.

Publisert av: