En sommer på hell

PUBLISERT: 3 august 2012
OPPDATERT: 3 august

Jammen går det ikke mot høst allerede. Som alltid har noen hatt helklaff med både været og ferieopplevelsene, andre ikke. Uansett går vi mot en spennende høst, ikke minst med tanke på Sign og print på Hellerudsletta i september. Messen er bortimot fylt opp med nesten 50 utstillere, så nå er det bare å markedsføre arrangementet til kunder og forbindelser. Målet er å skape en møteplass for hele bransjen.

 

En av de store aktørene som deltar, er Epson Norge. De har ikke detaljplanlagt sin stand enda.

 

– Vi har hatt ferie og skal gå på planleggingen til uka, sier Solfrid Liland i Epson. – Vi har et ganske stort messeområde på 120 kvadratmeter, og vil nok vise mye av det vi hadde med oss til Drupa. Fokuset vil ligge på maskiner og tilhørende applikasjoner for effektiv arbeidsflyt. Disse vil bli demonstrert i praksis. Uansett gleder vi oss til å treffe bransjen ansikt til ansikt. Det er alltid trivelig, sier Liland.

 

Adgang til messen er gratis. Adgangsbevis rekvireres fra denne siden. Her finner du også all annen informasjon du trenger.

 

Fortsatt god sommer!

 

Lasse Andreassen

Redaktør

Siste nytt

Canon løfter frem fremtidens dekor og interiør

Hvordan kan et rom bli vakkert og samtidig funksjonelt? Og hvordan kan unik dekor og interiør skapes på en bærekraftig måte med moderne teknologi? Det var temaet da Canon Norge inviterte til inspirasjonseventet Decorate-IT.
Trygve
Canon løfter frem fremtidens dekor og interiør

Han blir ny daglig leder i Focus Neo

Det svenske konsernet Focus Neo, som opererer innen varemerkeskilting, wayfinding og viscom, gjør endringer i ledelsen i det norske selskapet.
Bent-Erik_Halvorsen_webb
Han blir ny daglig leder i Focus Neo

Intergraf: ”Stans innføringen av EUDR”

Den grafiske bransjeforeningen Intergraf oppfordrer nå EU til å utsette den kontroversielle avskogingsforordningen EUDR, som etter planen trer i kraft 30. desember 2025.
EUDR-2-1024x684
Intergraf: ”Stans innføringen av EUDR”

Spandex lanserer ny serie printbare polymerfilmer

Materialleverandøren Spandex introduserer den allsidige ImagePerfect iD9-serien.
iD9_PressRelease_ImagesiD9-SiD-Tenticles-980x512
Spandex lanserer ny serie printbare polymerfilmer

Les videre

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage
Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Satser 100 millioner på nytt etikettrykkeri

I den lille byen Kattarp, en drøy kilometer nord for Helsingborg skjer det noe merkelig. På en idyllisk gård kranset av eple- og pæretrær bygges et helt nytt etikettproduserende selskap fra bunnen av, og det investeres mye penger.
NicEtikett
Satser 100 millioner på nytt etikettrykkeri

Langsom overgang til Kong Charles pengesedler

Det er et veldig godt bilde på betydningen av sedler i det moderne samfunn når Bank of England presenterer de nye sedlene med portrettet av kong Charles den tredje.
britisk-pund
Langsom overgang til Kong Charles pengesedler

Folie for tøffe tak

Hexis har utviklet en folie for virkelig tøffe tak. Den er betydelig tykkere enn de vanlige og har en veldig sterk heftemasse. Tilhørende laminat beskytter slik at trykket ikke blir skadet på for eksempel crossmotorsykler eller arbeidsmaskiner i tøffe miljøer.
2
Folie for tøffe tak