Jammen går det ikke mot høst allerede. Som alltid har noen hatt helklaff med både været og ferieopplevelsene, andre ikke. Uansett går vi mot en spennende høst, ikke minst med tanke på Sign og print på Hellerudsletta i september. Messen er bortimot fylt opp med nesten 50 utstillere, så nå er det bare å markedsføre arrangementet til kunder og forbindelser. Målet er å skape en møteplass for hele bransjen.
En av de store aktørene som deltar, er Epson Norge. De har ikke detaljplanlagt sin stand enda.
– Vi har hatt ferie og skal gå på planleggingen til uka, sier Solfrid Liland i Epson. – Vi har et ganske stort messeområde på 120 kvadratmeter, og vil nok vise mye av det vi hadde med oss til Drupa. Fokuset vil ligge på maskiner og tilhørende applikasjoner for effektiv arbeidsflyt. Disse vil bli demonstrert i praksis. Uansett gleder vi oss til å treffe bransjen ansikt til ansikt. Det er alltid trivelig, sier Liland.
Adgang til messen er gratis. Adgangsbevis rekvireres fra denne siden. Her finner du også all annen informasjon du trenger.
Fortsatt god sommer!
Lasse Andreassen
Redaktør







