Vår bransje gjennomgår dramatiske endringer. Fra ikke målrettede generelle trykksaker går vi nå mot alt fra målrettet en-til-en-reklame, intelligent emballasje, relasjonsmarkedsføring og print on demand. Det er mange baller i den samme luften, og det skal god koordinering til for den som ønsker å landet de riktige ballene til enhver tid. Det er mer enn noen ang avgjørende å følge med på hva som skjer.
En av de letteste måtene å holde seg oppdatert på er ved å delta på messer og seminarer. Vær «hands on»! Den som vil følge med og forså hva som konkret ligger i alle de begrepene som svirrer i vår bransje, må være tett på produkter og løsninger, fysisk se hvordan det produseres og hvordan det fungerer. I februar 2013 arrangerer AGI Print 2013 i Stockholm. Ta deg en tur du også – sjekk messens hjemmesider og sett av 5.-7. februar til faglig oppdatering!
http://print2013.se/event-registrationee1/?ee=1
God helg!
vennlig hilsen redaksjonen