lørdag 10. april – uke 14
I fjor parodierte OBOS italienske mammadalter i en reklamekampanje. Dermed hisset kommunikasjonsdirektøren i Obos på seg det italienske folk og måtte stille til debatt med blant andre den italienske ambassadøren i Norge.
Men kampanjen skulle vise seg å være vellykket. Ifølge Pettersen kan Obos nå vise til nærmere 350.000 medlemmer og en vekst i medlemsmassen på 27 prosent i 2012. Det ga Obos en «all time high» i antall medlemmer, skriver kampanje.com.
Det er det kombinerte reklame- og mediebyrået Futatsu Industries som hjelper Obos med markedsføringen og Pettersen sier målet for 2013 er fortsatt å holde høy takt på antall innmeldelser.
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av:Keypoint Intelligence har publisert testrapporten for Canons 64 tommers rull-til-rull-skriver, Colorado 1650. Skriveren ble testet i kategoriene bildekvalitet, brukervennlighet og hastighet, og oppnådde svært gode resultater i samtlige kategorier.
Publisert av: