På båttur med Canon

PUBLISERT: 22 mars 2013
OPPDATERT: 22 mars

Canons Print Sea-konferanse 2013 skal gi deltakerne nye ideer til forretningsutvikling i egen bedrift. Årets foredragsholdere vil blant annet ta for seg hvordan man lager en strategiplan for sin egen bedrift, og deltakerne vil få høre spennende foredrag om hva digitaltrykk kan bidra med for å styrke verdikjeden og forretningsmodellene for nye typer trykksaker, sier Canon Norge as.

 Årets Key Note Speaker er Matthew Parker som vil snakke om hvordan kunden faktiske kan bli virksomhetens fremste salgsrepresentant:
Matthew Parkers foredrag vil fokusere på salg av trykksaker sett fra kundens synspunkt. I løpet av sin tid som innkjøper har han mottatt over 1400 tilbud fra trykkerier. Mange av de tilbudene han har mottatt har gitt ham grunn til, kun på bakgrunn av pris, å velge én leverandør fremfor en annen. Hva kan trykksaks-selgere gjøre for å bevege potensielle kunder bort fra denne prisfokusen? Matthew vil skissere en tredelt strategi som vil hjelpe selskaper til å skape mer overbevisende salgsinformasjon. Han vil vise hvordan kjøperne kan påvirkes til å verdsettes mer av enkelte enn av andre. Dette vil bli illustrert med en rekke eksempler. Matthew vil også forklare hvorfor en reisepute er et viktig verktøy for en trykksakkjøper!
Du får mer informasjon om Print Sea-konferansen hvis du kontakter Jahn Erling Øverli på 988 78 436.Matthew Parker

Les videre

Juryens arbeid klart – her er alle de nominerte i Packnorth Award 2024!

Juryen i Packnorth Award 2024 er nå ferdig med sitt arbeid. Det var 67 vurderinger + 6 studiestipend å vurdere. En stor oppgave som tok litt mer tid enn forventet. På Scanpack 2024 den 23. oktober klokken 15.30 vil prisutdelingen finne sted på Packaging Plaza. Her finner du alle nominerte bidrag.
packnorth-juryn-utvaldx

Drupa skrur ned på antall messedager

Drupa fastholder sin fireårs syklus og har nå presentert datoene for neste messe som arrangeres våren 2028. Det som derimot endres på er antall messedager.
Drupa 2028

"Kjempesuksess" for Canons Arena24

Den 4. og 5. september ble Canons hovedkontor i Oslo forvandlet til en dynamisk møteplass for selskapets kunder, partnere og medarbeidere: Canon Arena24. Med 18 faglige sesjoner og tre parallelle foredragsspor, kunne deltakerne fordype seg i temaer som blant annet dokumenthåndtering, kunstig intelligens, IT-sikkerhet og økonomi.
Canon Arena 24-71

Fremtidens papirfremstilling henger på en dråpe vann

Ny forskning viser at vi kan øke antall ganger papir kan resirkuleres, noe som kan revolusjonere papirindustrien.
bjorn-sjostrandx

Siste nytt

Fagtrykk lanserte ny produksjonslinje for emballasje

Trondheimsfirmaet Fagtrykk hadde 3. oktober offisiell lansering av deres nye produksjonslinje for emballasje i egne lokaler i Fossegrenda i Trondheim. 
fagtrykk1

Norsk innovasjon i fokus i ny utgave av "The Book"

Den tredje utgaven av Antalis Interior Design Award samlet imponerende 411 prosjekter fra ulike bransjer. Nå har Antalis lansert "The ID BOOK #2", en eksklusiv bok som viser frem de mest kreative og inspirerende prosjektene fra hver kategori. Ikke minst fra Norge.
Bilde 1

Spandex lanserer nyheter innen interiør- og wrapfolier

Spandex Norge lanserer nå en ny serie interiørfolier fra Coverstyl, men også egne produktserien AUTO Wrap med printfolier og tilhørende laminater til bruk i 1D-, 2D- og 3D-profiler på kjøretøy.
AUTO-Wrap_2_mindre

Merkur Grafisk gjør stor investering i offset

Merkur Grafisk, som flytter til nye lokaler på Langhus neste år, investerer i en Heidelberg Speedmaster XL 106-8P som tilbyr det nyeste av teknologi innen offsetproduksjon.
Kjetil-og-Luth-850x567-1