Canons Print Sea-konferanse 2013 skal gi deltakerne nye ideer til forretningsutvikling i egen bedrift. Årets foredragsholdere vil blant annet ta for seg hvordan man lager en strategiplan for sin egen bedrift, og deltakerne vil få høre spennende foredrag om hva digitaltrykk kan bidra med for å styrke verdikjeden og forretningsmodellene for nye typer trykksaker, sier Canon Norge as.
Årets Key Note Speaker er Matthew Parker som vil snakke om hvordan kunden faktiske kan bli virksomhetens fremste salgsrepresentant:
Matthew Parkers foredrag vil fokusere på salg av trykksaker sett fra kundens synspunkt. I løpet av sin tid som innkjøper har han mottatt over 1400 tilbud fra trykkerier. Mange av de tilbudene han har mottatt har gitt ham grunn til, kun på bakgrunn av pris, å velge én leverandør fremfor en annen. Hva kan trykksaks-selgere gjøre for å bevege potensielle kunder bort fra denne prisfokusen? Matthew vil skissere en tredelt strategi som vil hjelpe selskaper til å skape mer overbevisende salgsinformasjon. Han vil vise hvordan kjøperne kan påvirkes til å verdsettes mer av enkelte enn av andre. Dette vil bli illustrert med en rekke eksempler. Matthew vil også forklare hvorfor en reisepute er et viktig verktøy for en trykksakkjøper!
Du får mer informasjon om Print Sea-konferansen hvis du kontakter Jahn Erling Øverli på 988 78 436.