På båttur med Canon

Canons Print Sea-konferanse 2013 skal gi deltakerne nye ideer til forretningsutvikling i egen bedrift. Årets foredragsholdere vil blant annet ta for seg hvordan man lager en strategiplan for sin egen bedrift, og deltakerne vil få høre spennende foredrag om hva digitaltrykk kan bidra med for å styrke verdikjeden og forretningsmodellene for nye typer trykksaker, sier Canon Norge as.

 Årets Key Note Speaker er Matthew Parker som vil snakke om hvordan kunden faktiske kan bli virksomhetens fremste salgsrepresentant:
Matthew Parkers foredrag vil fokusere på salg av trykksaker sett fra kundens synspunkt. I løpet av sin tid som innkjøper har han mottatt over 1400 tilbud fra trykkerier. Mange av de tilbudene han har mottatt har gitt ham grunn til, kun på bakgrunn av pris, å velge én leverandør fremfor en annen. Hva kan trykksaks-selgere gjøre for å bevege potensielle kunder bort fra denne prisfokusen? Matthew vil skissere en tredelt strategi som vil hjelpe selskaper til å skape mer overbevisende salgsinformasjon. Han vil vise hvordan kjøperne kan påvirkes til å verdsettes mer av enkelte enn av andre. Dette vil bli illustrert med en rekke eksempler. Matthew vil også forklare hvorfor en reisepute er et viktig verktøy for en trykksakkjøper!
Du får mer informasjon om Print Sea-konferansen hvis du kontakter Jahn Erling Øverli på 988 78 436.Matthew Parker

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Luth Gruppen: Planlegger stand med CAD

Tekst: Roger Stormo | Foto: Luth Gruppen

Snart er det Sign, Print & Promotion messe, og hos Luth Gruppen har de bygget opp sin stand i et CAD-program og tester å flytte rundt maskinene så alt blir best mulig. Epsons siste modeller og det nyeste Summa skjærebordet er blant de tingene som skal lokke besøkerne.

Publisert av: 

Spesialeffekter hos Ricoh

Tekst: Peter Ollén | Foto: Pressebilder

Når Sign, Print & Promotion – messen endelig er en realitet så stiller Ricoh med sine kreative trykkpresser og tilhørende softvare som vil pirre de fleste. Vi opplever nå ett marked i stor endring etter nedstengingen, trykkvolumer går ned så det å tilføre økt verdi til trykksakene kommer til å bli fokus i årene som kommer sier Eivind Karfjell, salgssjef hos Ricoh Norge Graphic Communications. 

Publisert av: 

Kommer fra Danmark med Kongsberg

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

Blant våre utstillere på den kommende Sign, Print & Promotion-messen på Xmeetingpoint, Hellerudsletta 20-21. oktober vil du stifte bekjentskap med den danske firmaet Artwork Systems Nordic A/S. De distribuerer skjærebord fra Kongsberg Precision Cutting systemer og programvare samt CDI fra Esko.

Publisert av: 

Xaar med nytt printhode

Tekst: Roger Stormo | Foto: Pressefoto

En ledende leverandør av printhoder for trykkpresser fra forskjellige produsenter er inkjet-teknoselskapet Xaar. Nå har de lansert sitt nyeste skrivehode – Xaar Irix – som er utviklet for å sikre nøyaktig, pålitelig og enkel utskrift for koding og merking, produktprinting, funksjonelle væsker og 3D -utskrift.

Publisert av: