mandag 12. april – uke 15
Trykket lever og erobrer stadig nye bransjer. Digitalprint skaper nye arenaer for individuelle aviser eller aviser for små lokalsamfunn og et marked for personaliserte plagg, hevder Mimakis markedssjef Mike Horsten.
Interiør vet vi allerede er i ferd med å bli et viktig produkt hos digitalprinterne og noe du kan lese mer om i neste AGI, som havner i postkassen din om et par dager.
Nye produkter, nye målgrupper, ny teknologi, helt andre volumer. Det meste er i endring, men trykksak er etterhvert et svært vidt begrep.
God helg!
Redaksjonen
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av: