Xerox lanserer nye plattformer for arbeidsflyt

PUBLISERT: 26 september 2013
OPPDATERT: 21 mars

For å øke automatiseringen bygger Xerox videre på sin portefølje av arbeidsflytløsninger. Nå lanseres plattformen Xerox FreeFlow Core som er tilpasset alle typer produksjonsmiljøer.

FreeFlow Core er en modulbasert og skalerbar plattform bygget på en webbasert arkitektur. Plattformen gir fleksibilitet og muligheten til å produsere komplekse trykkjobber gjennom et intuitivt brukergrensesnitt som kan koples til eksisterende systemer.

• Web-to-print – med XMPie StoreFlow kan brukerne opprette og administrere nettbutikker og portaler for markedsføring, og dermed kostnadseffektivt skalere sin virksomhet via internett.

• Automatisert etterbehandling – med Xerox IntegratedPLUS Finishing Solution kan applikasjoner som innbundne bøker, hefter, kataloger og gratulasjonskort produseres effektivt med automatisering av fortrykk, trykk og etterbehandling.

• Øke digital publisering – nye FreeFlow Digital Publisher, som er utviklet i samarbeid med GTxcel, lar brukerne produsere elektroniske versjoner av trykte kampanjer som kan inneholde video eller lyd, samt kartlegge leserne gjennom innebygde analyseverktøy.

I tillegg til FreeFlow Core presenterer Xerox ytterligere to løsninger for arbetsflyten:

• Xerox IntegratedPLUS Automated Colour Management – gir automatisert og webbasert fargehåndteringskontroll for en eller flere lokasjoner. Verktøyet garanterer jevne og eksakte farger gjennom hele produksjonsprosessen.

• Xerox FreeFlow VI Suite Version 12 – muliggjør konstruksjon og montering av komplekse jobber ved trykkpressen. Med disse oppgraderte verktøyene kan brukerne lage XML-kampanjer, strekkoder, skrive ut direkte fra SAP-applikasjoner og generere papirkopier og PDF-filer for elektronisk distribusjon i ett eneste trinn.

Samtlige løsninger oppgis å være tilgjengelige fra oktober 2013. FreeFlow Digital Publisher oppgis å bli tilgjengelig i løpet av andre kvartal 2014.

Les videre

Fagtrykk Idé kjøper aksjene i ISAS Reklame

Fagtrykk Idé as har kjøpt alle aksjene tilhørende ISAS Reklame i Tromsø, og styrker med det posisjonen i Ishavsbyen.
fagtrykk_isas

Mer støtte til fysiske bøker

Regjeringen har tydeligvis sett signalene fra forskjellige undersøkelser og skal nå satse mer på fysiske lærebøker i skolen. De har bevilget 300 millioner kroner som er øremerket dette formålet.
books-5937716_1280

For få utdannes – "Situasjonen begynner å bli kritisk"

At det utdannes for få blir påpekt som et stort urovarsel for den grafiske bransjen. Det betyr at antallet personer som rekrutteres uten formell opplæring til bransjen øker. Det går fram av en ny rekrutteringsrapport fra den svenske bransje-og arbeidsgiverorganisasjonen Grafiska Företagen.
eva_gluckman

Stibo kjøper trykkeri ut av konkursbo

Danske Stibo Completes administrerende direktør Søren Henriksen forklarer i et intervju med Sign & Print hva dette vil bety.
Soren-Henriksen

Siste nytt

Styrker seg med mer effektiv arkpresse

ETN Grafisk har en stor produksjon av personaliserte trykksaker til begravelser. Et oppdrag som krever en stabil og pålitelig maskinpark. Nylig byttet trykkeriet i Skien ut en av sine tre Ricoh-linjer med den nye Pro C9500-modellen som ble sluppet i fjor høst.
ETN Ricoh 3

Canon på Drupa: "En arena for å stake ut en ny kurs"

Canon Norge kommer til å ha ansatte på stedet under alle messedager. Sign&Print spurte Magnus Blegen, direktør for produksjon, om forventningene til årets Drupa.
Til Canon - del 1

Fagtrykk Idé kjøper aksjene i ISAS Reklame

Fagtrykk Idé as har kjøpt alle aksjene tilhørende ISAS Reklame i Tromsø, og styrker med det posisjonen i Ishavsbyen.
fagtrykk_isas

Mer støtte til fysiske bøker

Regjeringen har tydeligvis sett signalene fra forskjellige undersøkelser og skal nå satse mer på fysiske lærebøker i skolen. De har bevilget 300 millioner kroner som er øremerket dette formålet.
books-5937716_1280