Digitalt emballasjetrykk – Nordisk konferansedag den 8. oktober 2014
Produksjonen av digitalt produserte emballasje vokser med over 20 prosent årlig. Fordelene synes å stå i kø i form av individualisering, nummerering, test- og kampanjeopplag, små serier, språkvarianter, private branding, minimal kapital binding på lagervarer, øyeblikkelige endringer av produktinformasjon, ultrakort time-to-market og mye mer.
De tekniske utfordringene er mange i form av våt og tørr toner, uv-herdende farger, automatikk og helt ny arbeidsflyt.
Disse tingene står i fokus på denne konferansedagen, arrangert av AGI den 8. oktober i Malmø. Hovedtaler er Kevin Karstedt fra USA, som skriver om emnet for What They Think og regnes som en av verdens ledende eksperter innenfor området.
Få eksperternes råd
På konferansen Digital Emballasjetrykk har du mulighet til å høre hvilke teknologier som står til rådighet, hvordan de kan implementeres i et effektivt konverteringsflyt, hvilke effektiviserings- og besparelsesmuligheter det gir og hvordan man kan selge det digitale konseptet til emballasjekjøperen.
Her er leverandører, brukere, emballasjekjøpere og uavhengige eksperter, som gir sitt syn på hvordan man skal tilrettelegge sin digitale strategi i emballasjemarkedet.
Temaer på konferansen
Trykkteknologi – Hvilke muligheter og begrensninger rommer de forskjellige teknologier?
Workflow – Hvordan bygger man opp en arbeidsflyt i et digitalt trykkmiljø?
Økonomi – Hvor ligger de mest opplagte besparelser/forbedringer i trykkeriet?
Markedsføring – Hvordan selger man konseptet til emballasjekundene?
Les mer på digipack.agi.dk