Digitalt emballasjetrykk i vekst– Er ditt firma klart?

PUBLISERT: 14 august 2014
OPPDATERT: 14 august

Intet grafisk område utvikler seg så raskt som digitalt emballasjetrykk. Derfor arrangerer AGI en temadag spesifikt om dette.

DIGIPACK 2014
Konferanse om digitalt emballasjetrykk.
8. oktober, Malmö Börshus, Sverige.

Kevin Karstedt Adm. dir. Karsted Partners
Kevin Karstedt
Adm. dir. Karsted Partners

Hovedforedragsholder er Kevin Karstedt. Få har gjort så stor innsats for emballasjeproduksjon generelt, og digitalt emballasjetrykk spesielt. Som skribent, taler og konsulent er hans navn en institusjon i emballeringsbransjen. Vi er stolte over å kunne presentere ham for første gang i Skandinavia.

Jesper Clement Forsker ved CBS
Jesper Clement
Forsker ved CBS

Den andre hovedtaleren er Jesper Clement fra Copenhagen Business School. Jesper Clement forsker på konsumentoppførsel og er godt kjent med sammenhengen mellom inntrykk og handling. På konferansen vever han inn digitaltrykk i denne diskusjonen.

På konferansen finner du leverandører, brukere, emballasjekjøpere og uavhengige eksperter som alle gir sine beste tips om hvordan du bygger din digitale strategi på emballasjemarkedet. Bak arrangementet står AGI og Cap & Design, i samarbeid med Grafisk Arbejdsgiverforening i Danmark, Grafiska Företagens Förbund i Sverige, Grafisk bransjeforening – print og kommunikasjon i Norge samt Packbridge og Packmarknaden i Sverige.

Digipack nettsted for info og påmelding

Les videre

«Et utstillingsvindu for å få flere til å oppdage oss»

Addbrands ambisjon er å være Nordens beste grossist innen papir, konvolutter, lett emballasje og grafisk tilbehør. På Sign, Print & Promotion, 19.–20. mars, vil de vise et utvalg av deres brede produktportefølje.
Addbrand kollage

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Alt i en messehall under Sign, Print & Promotion

Sett av den 19.– 20. mars 2025 i kalenderen. Da er det nok en gang duket for den største messen og møteplassen i Norges grafiske bransje: Sign, Print & Promotion.
SIPP kollage

Konstant produktflyt hos Glomma Papp

Glomma Papp er en produsent av bølgepapp, solid board og utstillingsmateriale med to fabrikker i Sarpsborg. På Scanpack viste selskapet litt av hva de har å tilby.
Glomma-1-1024x683

Siste nytt

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2

Print.com investerer for sterk internasjonal posisjon

Print.Group, holdingselskapet bak den europeiske printplattformen Print.com, har kjøpt opp trykkeriet Simian. Oppkjøpet inkluderer salgsplattformene Reclameland, Flyerzone og Drukland samt Simians 23.000 kvadratmeter store produksjonsanlegg nær Groningen i Nederland.
MarcoAarnink-WouterHaan-2

Danish Connection presenterer banebrytende trykksaker

Et fast og forfriskende innslag på våre Sign, Print & Promotion-messer er fargerike Janne Høgshøj fra Danish Connection, som kommer med en utstilling med trykksaker som skal inspirere både trykkerier og kreative sjeler til det som er mulig. Men noen besøkende vet kanskje ikke hvem Janne Høgshøj er og hva Danish Connection står for, så vi snakket med Janne for å finne ut mer. 
Janne-DC

Printere og varmepresser i aksjon på messen

Kreatek tilbyr DTF-printere, UV-printere, broderimaskiner, varmepresser og tekstiltrykk-løsninger for både små og store produksjoner. Litt av dette viser de på Sign, Print & Promotion.
Kreatek