DRUPA fullbooket

PUBLISERT: 26 november 2014
OPPDATERT: 26 november

Den 31.oktober 2014 var det deadline for utstillere når det gjaldt booking av standplasser på DRUPA 2016. Der meldes alt utsolgt, og DRUPA uttrykker tilfredshet med at alle bransjens kjente navn ennå engang har meldt seg under fanene, og sier at flere av disse har bestilt mer plass enn tidligere.
Med sloganet ”Touch the Future” og en fokusering på cross media-teknologier, har det lykkes å få DRUPA messen til å peke inn i fremtiden, skriver de i en pressemeddelelse. – Nye temaer som funksjonelle trykksaker, trykt elektronikk og 3D trykk viser at bransjen er både adaptiv og innovativ, sier Claus Bolza-Schünemann, styreformann i KBA og formann for DRUPA komitéen.
Planleggingen av temaer og innredning for de 19 hallene tar til i slutten av dette året.

Les videre

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Brectus – hvor femårsplaner virker

Brectus i Moss har de siste par årene blitt mer produksjonsbedrift. Det betyr kortere leveringstid og større pågang fra forhandlerkunder innen media og reklame. Bedriften har også en god posisjon som leverandør til grafiske virksomheter.
Heidi-Hoen-Brectus

Siste nytt

Messe-titt: DTF-bølgen rullet inn

Siden DTF-teknologien (direct-to-film) ble lansert for noen år siden, har det gått rake veien oppover. På Sign, Print & Promotion var det flere utstillere som viste såvel DTF-printere som transferproduksjon.
DTF kollage

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3