lørdag 17. april – uke 15
– Vi ser to vekstområder som vi fokuserer på, forteller Mike Horsten, general marketing manager hos Mimaki: – Det er tekstilprint, ikke soft-signage, men mote- og interiørtekstiler, og så er det den hurtig stigende etterspørselen etter UV-baserte highspeed storformatløsninger i både flatbed og rull-til-rull.
– UV-print åpner nye markeder med bedre kvalitet og lavere produksjonsomkostninger, og tekstildesignere er i økende grad i ferd med å oppdage fordelene med digitalt design og trykk.
Mike Horsten forteller at Mimaki er fullt dedikert til FESPA og vil vise en stand som er større, flottere og frekkere enn noensinne. De vil blant annet vise:
Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.
Publisert av:Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av: