Ida Louise Andersen og Sunniva Grolid gikk ut fra fagskoleutdanningen i Grafisk design ved Norges Kreative Høyskole i 2012. Etter ferdig utdanning ved NKH begynte begge å studere ved Nuova Accademia Di Belle Arti i Milano, der de traff hverandre. Etter at de fullførte bachelorgraden sin i Milano har begge begynt å jobbe i Norge, Grolid hos Elle Melle i Ålesund, og Andersen hos WeOslo. Likevel har de fortsatt samarbeidet, og de ble plukket ut som de norske deltakerne i kategorien «Young Lions» for unge talenter på Cannes Lions – International Festival Of Creativity som ble avholdt 21 – 27 juni. Oppgaven duoen fikk var å designe en ny visuell identitet for byen Cannes, og deres bidrag holdt altså til gull, i konkurranse mot 18 andre team.
– Vi la hovedvekt på at vi ville visualisere den pulserende energien i byen og alt den representerer av business, reiser og festivaler, så vi bygget et mønster med mye bevegelse og der vi har snudd enkelte elementer for å visualisere at det er rom for å gå sin egen vei, sier Andersen til Kampanje.
De to 24-åringene fikk overrakt gullmedaljen av Ordfører i Cannes, David Lisnard. På andre og tredje plass kom teamene fra henholdsvis Sverige og Brasil.