Reklamehuset går for Canons iP C800

PUBLISERT: 11 november 2015
OPPDATERT: 21 mars

reklamehuset

Reklame-huset.no har investert i Canons imagePRESS C800, firmaet har vist solid vekst gjennom flere år, og er både i 2014 og 2015 utnevnt til Gaselle-bedrift. Olav Granly, eier og daglig leder i Reklame-huset.no forteller om valget av ny digital trykkpresse;

– I dette bildet spiller Canon en viktig rolle i vårt team. Da vi skulle investere i nye digitale trykkpresser, gjorde vi grundige undersøkelser blant leverandørene. Både på trykkvalitet, stabilitet og ferdiggjøringsutstyr imponerte Canon. Vårt viktigste arbeidsverktøy for grafisk avdeling, er Canon imagePRESS C800.

Samarbeidet med Canon går tilbake til 1994 da Canon Business Center Romerike tok kontakt med Reklame-huset.no. Reklame-huset.no var akkurat blitt tildelt etablererstipend, og fikk støtte til å kjøpe kopimaskin.

– Vi valgte Canon den gang som nå, mye basert på en ærlig og imøtekommende kontaktperson. Vi kjente jo ikke markedet. Dessuten ble vi lovet god oppfølging. Det fikk vi, og har fått det gjennom alle år. Produksjonen er alfa og omega for oss. Tid er penger, så for en bedrift på vår størrelse er det sårbart hvis maskinen står. Pålitelig drift er veldig viktig, og at vi får rask hjelp når noe inntreffer.

Timm Wold, salgssjef for Professional Print i Canon Norge, fremhever Reklame-huset.no sin solide vekst de seneste årene og er stolt over å fortsatt ha et godt kundeforhold med dem.

– Vi er svært glade for tilliten Reklame-huset.no viser oss ved nok en gang å investere i våre digitale trykkpresser. Reklamehuset.no baserer seg på rask og kvalitetsmessig god levering av trykksaker, mange ganger «on the fly» – altså mens kunden venter. Dette er viktig for mange bedrifter i dag. Det er viktig for oss å bidra til vekst hos våre kunder, sier Timm Wold.

– Vårt poeng er at det skal lønne seg å bruke penger for å tjene penger, og at man med slik investering i markedet i gode tider, har mer å gå på hvis tidene blir dårligere, avslutter Olav Granly, daglig leder i Reklame-huset.no

Les videre

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

Messetjeneste blir en del av Aksell

Messetjeneste får nye eiere og blir en del av Aksell-familien. De to har hatt et tett samarbeid siden 2020 og nå har Messetjeneste blitt et heleid selskap under Aksell Invest AS.
Messetjeneste

Stor forretning i Sverige: Åtta45 kjøper opp By Wind og GBGT Box

Trykkeriet By Wind og emballasjeselskapet GBGT Box blir en del av Åtta45. En utvidelse som vil øke selskapets produksjonskapasitet innen både trykking og emballasje.
Atta45-ver-2-1024x683

Scandinavian Print Group ekspanderer ytterligere

Scandinavian Print Group (SPG) med hovedkontor i Skarpnäck utenfor Stockholm kjøper danske Step Print Power.
Esben_Mols_Kabell

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324