Reklame-huset.no har investert i Canons imagePRESS C800, firmaet har vist solid vekst gjennom flere år, og er både i 2014 og 2015 utnevnt til Gaselle-bedrift. Olav Granly, eier og daglig leder i Reklame-huset.no forteller om valget av ny digital trykkpresse;
– I dette bildet spiller Canon en viktig rolle i vårt team. Da vi skulle investere i nye digitale trykkpresser, gjorde vi grundige undersøkelser blant leverandørene. Både på trykkvalitet, stabilitet og ferdiggjøringsutstyr imponerte Canon. Vårt viktigste arbeidsverktøy for grafisk avdeling, er Canon imagePRESS C800.
Samarbeidet med Canon går tilbake til 1994 da Canon Business Center Romerike tok kontakt med Reklame-huset.no. Reklame-huset.no var akkurat blitt tildelt etablererstipend, og fikk støtte til å kjøpe kopimaskin.
– Vi valgte Canon den gang som nå, mye basert på en ærlig og imøtekommende kontaktperson. Vi kjente jo ikke markedet. Dessuten ble vi lovet god oppfølging. Det fikk vi, og har fått det gjennom alle år. Produksjonen er alfa og omega for oss. Tid er penger, så for en bedrift på vår størrelse er det sårbart hvis maskinen står. Pålitelig drift er veldig viktig, og at vi får rask hjelp når noe inntreffer.
Timm Wold, salgssjef for Professional Print i Canon Norge, fremhever Reklame-huset.no sin solide vekst de seneste årene og er stolt over å fortsatt ha et godt kundeforhold med dem.
– Vi er svært glade for tilliten Reklame-huset.no viser oss ved nok en gang å investere i våre digitale trykkpresser. Reklamehuset.no baserer seg på rask og kvalitetsmessig god levering av trykksaker, mange ganger «on the fly» – altså mens kunden venter. Dette er viktig for mange bedrifter i dag. Det er viktig for oss å bidra til vekst hos våre kunder, sier Timm Wold.
– Vårt poeng er at det skal lønne seg å bruke penger for å tjene penger, og at man med slik investering i markedet i gode tider, har mer å gå på hvis tidene blir dårligere, avslutter Olav Granly, daglig leder i Reklame-huset.no