Reklamehuset går for Canons iP C800

PUBLISERT: 11 november 2015
OPPDATERT: 21 mars

reklamehuset

Reklame-huset.no har investert i Canons imagePRESS C800, firmaet har vist solid vekst gjennom flere år, og er både i 2014 og 2015 utnevnt til Gaselle-bedrift. Olav Granly, eier og daglig leder i Reklame-huset.no forteller om valget av ny digital trykkpresse;

– I dette bildet spiller Canon en viktig rolle i vårt team. Da vi skulle investere i nye digitale trykkpresser, gjorde vi grundige undersøkelser blant leverandørene. Både på trykkvalitet, stabilitet og ferdiggjøringsutstyr imponerte Canon. Vårt viktigste arbeidsverktøy for grafisk avdeling, er Canon imagePRESS C800.

Samarbeidet med Canon går tilbake til 1994 da Canon Business Center Romerike tok kontakt med Reklame-huset.no. Reklame-huset.no var akkurat blitt tildelt etablererstipend, og fikk støtte til å kjøpe kopimaskin.

– Vi valgte Canon den gang som nå, mye basert på en ærlig og imøtekommende kontaktperson. Vi kjente jo ikke markedet. Dessuten ble vi lovet god oppfølging. Det fikk vi, og har fått det gjennom alle år. Produksjonen er alfa og omega for oss. Tid er penger, så for en bedrift på vår størrelse er det sårbart hvis maskinen står. Pålitelig drift er veldig viktig, og at vi får rask hjelp når noe inntreffer.

Timm Wold, salgssjef for Professional Print i Canon Norge, fremhever Reklame-huset.no sin solide vekst de seneste årene og er stolt over å fortsatt ha et godt kundeforhold med dem.

– Vi er svært glade for tilliten Reklame-huset.no viser oss ved nok en gang å investere i våre digitale trykkpresser. Reklamehuset.no baserer seg på rask og kvalitetsmessig god levering av trykksaker, mange ganger «on the fly» – altså mens kunden venter. Dette er viktig for mange bedrifter i dag. Det er viktig for oss å bidra til vekst hos våre kunder, sier Timm Wold.

– Vårt poeng er at det skal lønne seg å bruke penger for å tjene penger, og at man med slik investering i markedet i gode tider, har mer å gå på hvis tidene blir dårligere, avslutter Olav Granly, daglig leder i Reklame-huset.no

Siste nytt

Ny beskyttelsesfilm for frontruter: "Utrolig stort marked"

Hexis bestselgende lakkbeskyttelsesfilm Bodyfence kommer med en ny film for å beskytte frontruter.
fukt_9373

HP med nye lateks-maskiner

På ISA Sign Expo 2025  annonserte HP sine nye Latex 730- og HP Latex 830-printerserier, som er selskapets nyeste generasjon av vannbaserte HP Latex-storformat printløsninger.
hp-pixel-desktop

Fujifilm lanserer storformat single-pass løsning på FESPA

Fujifilm er tilbake på FESPA og viser frem sine nyeste løsninger for storformatprinting.
FUJ16_HS3000

Unike prosjekter er drivkraften for Colormaster

Produksjon av en gigantisk melkesjokolade for en TV-produksjon den ene dagen, fotoutskrifter til utstilling den neste og butikkmaterialer den tredje. Hos Oslotrykkeriet Colormaster er ingen dager like.
Colorado 1

Les videre

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Omikai Systems kjøpes opp av europeisk leverandør

Omikai Systems leverer skybaserte forretnings- og netthandelssystemer for grafiske designselskaper. Nå kjøpes det svenske selskapet opp av belgiske CERM.
L-R-Jan-Heyse-CEO-at-Cerm-and-Mathias-Erlandsson-CEO-at-Omikai-740x450-1

Bildekavalkade fra Sign, Print & Promotion Del 2

Vi har samlet flere bildeglimt fra Sign, Print & Promotion-messen 2025. Neste messe arrangeres om to år, så sett av 17.-18. mars 2027 i kalenderen allerede nå. Vi sees!
Bildekavalkade