Print Power, NHO Grafisk Bransjeforening, Trondheim Markedsforening og Kommunikasjonsforeningen inviterer til seminar med Staffan Hulten som utfordrer oss på hva som virker og ikke virker i papirbasert og digital markedsføring.
Staffan er grunnlegger av Research & Analysis of Media (RAM), en av Europas fremste eksperter på komersielle medier. RAM arbeider med rundt 1000 mediehus i 19 land primært for å måle effekten av komersiell og redaksjonell kommunikasjon i print, nett, mobil og bevegelig bilde. Han vil vise eksempler på hva som virker og ikke minst hva man bør unngå. Resultatene kan være overraskende for mange!
Statistikken lyver ikke. Aviser og magasiner taper annonseinntekter til digitale kanaler men likevel blir det satset på DM og uadressertreklame av store og små virksomheter. Mediemangfoldet gjør det stadig vanskeligere for budskapsformidlere å velge den mest effektive kanalen og formen som når ut til markedet og skaper verdier.
Innleder er markedsdirektør Hogne Langvatn fra Adresseavisen som vil fortelle om deres strategi på både papir og digitale medier.
Registrering og enkel bespisning fra kl. 14.00. Arrangementet slutter senest kl. 17.30. Påmeldingsfrist 5. februar 2016.