Print Power-møte i Trondheim

PUBLISERT: 26 januar 2016
OPPDATERT: 26 januar

printpower_trondheim

Print Power, NHO Grafisk Bransjeforening, Trondheim Markedsforening og Kommunikasjonsforeningen inviterer til seminar med Staffan Hulten som utfordrer oss på hva som virker og ikke virker i papirbasert og digital markedsføring.
Staffan er grunnlegger av Research & Analysis of Media (RAM), en av Europas fremste eksperter på komersielle medier. RAM arbeider med rundt 1000 mediehus i 19 land primært for å måle effekten av komersiell og redaksjonell kommunikasjon i print, nett, mobil og bevegelig bilde. Han vil vise eksempler på hva som virker og ikke minst hva man bør unngå. Resultatene kan være overraskende for mange!
Statistikken lyver ikke. Aviser og magasiner taper annonseinntekter til digitale kanaler men likevel blir det satset på DM og uadressertreklame av store og små virksomheter. Mediemangfoldet gjør det stadig vanskeligere for budskapsformidlere å velge den mest effektive kanalen og formen som når ut til markedet og skaper verdier.
Innleder er markedsdirektør Hogne Langvatn fra Adresseavisen som vil fortelle om deres strategi på både papir og digitale medier.
Registrering og enkel bespisning fra kl. 14.00. Arrangementet slutter senest kl. 17.30. Påmeldingsfrist 5. februar 2016.

Norsk Industri – Grafisk Bransjeforening

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01