Sterke Canon-resultater hittil i år

– Canon Norge kan igjen presentere sterke resultater innen professional print etter første kvartal 2016, og kan vise til hele 26 imagePRESS-enheter solgt og levert i årets tre første måneder.
Bjørn Frantsen fornøyd med Canon.vekst

Bjørn Frantsen fornøyd med Canon.vekst

2015 ble et rekordår for Canon innen professional print, med en vekst på hele 54 % i solgte imagePRESS enheter. Denne utviklingen fortsetter og det store antallet solgte enheter i Q1 gir en «all time high» for Canon.

– Vi kan se tilbake på et fantastisk Q1 med svært sterke resultater. Responsen for imagePRESS-løsningene våre viser at markedet etterspør våre produkter og løsninger. Imagepress-familien med C600i, C700, C800 så vel som C10 000 som ble lansert i fjor, har bidratt sterkt til dette, sier Bjørn Frantsen, produktsjef professional print i Canon Norge.

Frantsen forteller videre at det er stor geografisk spredning på installasjonene, med leverte produkter over hele landet.

– Vi ser at kundene våre har sterk tillit til Canon, ikke bare produktene våre, men også menneskene som jobber hos oss. Vi har et landsomfattende serviceapparat som leverer profesjonalitet og service av ypperste kvalitet, sier han.

Perioden fremover ser også lys ut, med et antall kontrakter som venter på levering.

– Vi gleder oss til å fortelle markedet hvordan vi kan hjelpe dem å bli enda mer effektive og lønnsomme sammen med oss. Med Norges beste salgskultur i ryggmargen ser vi frem til videre suksess i månedene som kommer, avslutter Frantsen.

Tags: ,
Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: