Generasjonsskifte i AS Skiltforum

PUBLISERT: 1 september 2016
OPPDATERT: 1 september

Den tradisjonsrike Kolbotn-bedriften AS Skiltforum har i dag fått ny daglig leder. Vibeke Lie tar over roret etter faren Trond Lie, som startet Skiltforum i 1982. Vibeke har utdannelse innen økonomi og ledelse, og mange års erfaring fra ulike bransjer. Hun tar over en bedrift som har vært gjennom en del omstillinger, og er inne i en periode med god vekst og spennende utfordringer fremover. Skiltforum fremstår i dag som et kreativt og velfungerende team hun har stor tillit til.

Trond, som nestor i bransjen, fortsetter i Skiltforum som kreativ medarbeider og relasjonsbygger, om enn i noe «langsommere tempo» enn før. Trond har stor tro på fremtiden for Skiltforum, og vil være en viktig medarbeider og støttespiller for Skiltforums nye daglige leder og medarbeidere.

Siste nytt

Les videre