Ricoh ønsker å bistå grafisk bransje til å tilby mer til sine kunder. På Drupa viste Ricoh det siste innen både maskinvare og programvare når det gjelder produksjonsprint og storformat, og kan til daglig vise mye av dette i sitt eget showroom i Nydalen i Oslo.
Men kommunikasjon handler som kjent ikke bare om print. Ricoh tilbyr også publiseringsløsninger og skjermløsninger innen Digital Signage og vil vise eksempler på hvordan grafisk bransje og markedsavdelinger hos sluttkunder kan knytte seg tettere sammen. De vil derfor illustrere hvordan en markedskampanje i praksis kan kjøres ved hjelp av skyløsninger som inkluderer tradisjonell grafisk produksjon i kombinasjon med Digital Signage og andre digitale medier.
Kom innom standen til Ricoh og bli inspirert til å tenke nytt!
Sign&Print-messen foregår 14. og 15. september på Exporama på Hellerudsletta utenfor Oslo, og er den grafiske bransjens møteplass både når det gjelder tradisjonelt trykk, storformat og skilting. Her møter du utstyrsleverandører som viser det nyeste innen teknologi og programvare for trykkerier, du møter kunder, du får spennende foredrag, det blir ikke en men to konkurranser innenfor foliering av kjøretøy og gjenstander, samt en utstilling med inspirerende trykksaker. Det beste er at det er gratis inngang, alt du behøver å gjøre, er å registrere deg online på forhånd. Velkommen!